לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Jeremy spoke in class today...

כינוי:  Jeremy the wicked

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


החלטה שכבר חשבתי עליה זמן מה..

לסיים בצורה מסויימת תקופה בחיים שלי.

לסגור את הבלוג הזה.

(יצאתי יותר מידי דרמתי. סך הכל בלוג מסריח עם 2 מבקרים ביום)

זה מובן מצד אחד,

מקום שכתבתי בו בשנה וחצי האחרונה.

אבל, לאחרונה, לא ברור לי מה הוא עוד מביא.

חשבתי לעצמי שאולי בסוג של הכרה.

הכרה, אפילו מצד בנות פריקיות בנות 14,

שמתחילות להכנס לדכאון כי אבדו מחזיק מפתחות של פו הדוב,

שממלאות את המקום הזה, וקוראות חלק מהשורות שכתבתי.

ואולי כי מרגיש כהולך בסוג של מעגל,

כאילו, הכל משתנה, ואיכשהו נשאר באותו תלם אחרי הכל.

ויש סיכוי שזה התחלה של שינוי..

 

במשך החודשים,

יצא לי להכיר הרבה אנשים מפה.
לא תמיד הלך טוב, אבל לרוב מודה על כך.

מרגיש שגרם לי קצת להיפתח,

קצת להרחיב גבולות.

למרות זאת, בדרך קצת עגומה,

קרוב אלי אשמור רק כמה ממכם.

אולי ככה עדיף..

 

בזמן שאני כותב את השורות האחרונות אלו,

עם חיוך קטן...

נותר לי רק להגיד שלום אחרון.

ביי אנשים.

נכתב על ידי Jeremy the wicked , 15/8/2007 01:20  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלק מהמנקים הכי טובים שלי הם פילפינים..


סוף סוף סיימתי לקנות בגדים. הלכתי פעם אחרונה עם יואב והוא תמיד יביא לי איזה חולצה ויגיד משהו:"יש על זה תמונה מצחיקה, פאנץ' ליין, ואזכור של זונות וסמים. זהכיף לכל המשפחה!".בניגוד לזה, שאני הולך עם צבי לקנות בגדים, זה בדר"כ שהוא אומר:"ואי, איזה מגניב." בזמן שהוא מצביע על איזה חולצה שחורה עם הדפס של משהו מת עליה...או שלפחות אמור להיות מת. עם רונה שהלכתי לקנות נעליים, היא הדבר הכי מייבש בעולם, אתה שואל אותה מה היא חושבת, והיא :"כן, כן זה יפה.." ואז חוזרת לדמיין את הואנס שלה בורוד או משהו.

הכי גרוע אבל, זה שהלכתי לפני שנתיים עם האחיות שלי כדי שיבחרו לי בגדים לחתונה של בן דוד שלי .עכשיו, הם נתנו לי למדוד חצי חנות, ועוד אחרי זה אמרו לי על תעמוד ככה, תזוז קצת ימינה, תעשה כאילו את מזיין חמרו שמשחק טאקי - עכשיו תעשה מבט כאילו הוא עכשיו קיבל +2.(הדבר הכי מעצבן, שאחרי כל המדידות, קנינו ג'ינס וחולצה מכופתרת..)

 

לפני שבוע בערך יואב סחב אותי לראות ארי פוטר. אני אחד מהאנשים האלו שארי פוטר אף פעם לא ריגש אותם, לא טרחתי אפילו לקרוא את הספרים. פשוט, הרעיון של חבורה של ילדים שהולכים לבית ספר מיוחד כדי ללמוד איך לשחק עם המקלות שלהם לא כ"כ עניין אותי.

בכל מקרה, שמתי לב לכמה דברים בסרטים. דבר ראשון, יש שם כמה בנות שנראות טוב והוא רוצה את התלמידה הפליפינית.

כאילו לא שאין לי משהו נגד פילפינים, כמו שאמר חבר שלי:" חלק מהמנקים הכי טובים שלי הם פליפינים" אבל היו שם יותר כוסיות, איזה בזבוז... דבר שני, האויב של ארי פוטר, זה בחור לבן, ללא אף שמטריד ילדים קטנים. זה רק אני, או שהם מתארים את מייקל ג'קסון?

 

מצא את ההבדלים:


נכתב על ידי Jeremy the wicked , 5/8/2007 13:06  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,218
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJeremy the wicked אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jeremy the wicked ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)