לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כמעט אמא לשניים ועוד

חודש תשיעי, ילד בן 3 וציפייה לשינוי מקצועי. כל אלה ועוד ביומני האישי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

מזמן, מזמן....


מזמן, מזמן שלא כתבתי כאן. הרבה דברים השתנו למרות שהבפנוכו נשאר כשהיה... אותם לבטים, הרהורים, סוג של יסורים, הכל פה, חי ונושם.
אני כבר מזה שנה וחצי כבר לא "כמעט אמא לשניים אלא אמא לשניים בכל רמח איבריי: עייפה רוב הזמן, עובדת בעבודה חדשה מאתגרת ומעניינת שגוזלת ממני הרבה אנרגיות. מה שכן חדש הוא שאני הולכת לפסיכולוגית על מנת לנסות ולפתור חלק מאותן התלבטויות שמלוות אותי ב 10 שנים האחרונות. האם משם יבוא עזרי? איני יודעת. מתלווה איזושהי הקלה בלדבר על הדברים שלא כל כך פשוט לדבר עליהם, אפילו עם האנשים הקרובים, אולי במיוחד עם האנשים הקרובים. לפעמים אחרי שיחה איתה, אני חשה מרוקנת מאנרגיות, כמו בלון שיצא לו האוויר, או שקית שוקו ריקה. סוג של ריק, עייף אבל די נעים

 

נכתב על ידי כמעט אמא לשניים , 5/7/2005 09:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  כמעט אמא לשניים

מין: נקבה




795
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכמעט אמא לשניים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כמעט אמא לשניים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)