לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


עיניים עצובות שוקעות באוקיינוס הגדול לנצח.

כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

תשובות לשאלון השבועי


איזה סוג מוזיקה את אוהבת?
אלטרנטיבי, רוק קלאסי, ארצישראלי וכד'

יש לך אלבומים של זמר מוכר או להקה? של מי?
המון, מגבריאל בלחסן עד גאנס אנד רוסס (שמיים וארץ)

את מעריצה זמר מסויים?
מעריצה, טוב שהמילה הזו לא נחשבת לפאקצות בנות 13.
אני חושבת שאביב גדג' גאון.


אם את חולמת להיות מוזיקאית בעתיד? מה תרצי להיות - זמרת או נגנית?
אמממ ניראה לי שאני עכשיו ... ונגנית.

האם פרסמת מוזיקה איפשהו?
יאפ. www.myspace.com/hazeevot

האם אי פעם נתנו לך בבית הספר להיות הזמרת המובילה בטקסים?
אף פעם, וטוב שכך.

יש לך כלי נגינה? אם כן, מהו?
חשמלית קלאסית ואורגניקוס

האם את קרובת משפחה של מוזיקאי מוכר?
אני? מה פתאום? למה שאני אהיה קרובה שלו ?!?! אין בנינו שום קשר, באמת.

אם את מנגנת, כמה זמן בממוצע בשבוע את מתאמנת?
עכשיו? טוב שיש לי בכלל זמן. אבל אגזים ואגיד 6-7 שעות בשבוע.

נכתב על ידי , 20/6/2009 03:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה בכוח.


נמאס לי כבר, הכוחות מייאשים אותי.
נכתב על ידי , 13/6/2009 17:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,932
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למורנלה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מורנלה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)