לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כשהאור הופך כחול וגם ירח מתבייש בבדידות שלא נגמרת, נעלם- כדי שלא ייראו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לא הכל ורוד.


 

בצילם של מטוסים הנעתקים מן הקרקע ובורחים למקום אחר, תחת ועדות חקירה שונות ומשונות, תעלומות בלתי ניתנות לפתירה ואנספור ספקולציות שנויות במחלוקת, בהן נאחזים כולם- רק כדי לא לאבד את השפיות ולו לדקה אחת, (כי אנחנו בנויים בצורה כזאת- כלכך סטרייט פורוורד, כלכך מפחדים שמשהו קטן יערער לנו את שיווי המשקל שטיפחנו בתוך תרבות מיינסטרים ותפיסת עולם רדודה ובלתי נסבלת), בצל כל האימה הזאת אני ממשיך לחיות חיים, ספק שגרתיים, ספק מאתגרים שכלית/רגשית/אינטלקטואלית/חדשותית ועוד הזרוע כמו שאומרים.

 

וכשהשיעמום גואה, והרגש עוצר לרגע כדי לתפוס נשימה או שתיים בתוך אוויר מזוהם להחריד שעוד לא הספיק לעטור לראשו את כתר הלחות הלא קונבנציונאלית בעליל הזאת שעוטפת כל דבר באזור מישור החוף, ברגע הקטן הזה הכל הופך לא יציב. דווקא שם הופך עורך לשברירי דק ועדין כלכך, דווקא שם אתה מוצא את עצמך במערומיך. וממלך הביצה הכל-כך רדודה הזאת, מלאת שיירי נוזלי גוף, זוהמה והתערטלויות בפינות פלוניות אלמוניות, מהמקום הזה שמלא בעוצמה ויכולת לכבוש כל דבר שזז (ונאמר אמן, "כי צריך"), אתה מוצא את עצמך זוחל על גחונך כראש ממשלה הצועד לממשלת אחדות, או בשמה הפחות מכובס- זחילה לעוד מערכה פוליטית שסופה יידוע ויש שיאמרו צרוב. צרוב בכל פינת רחוב אפשרית.

 

 הכל כבר נאמר, וכל מילה הספיקה למצוא לה מי שתאזן. ורק על חלקת האלוהים הקטנה הזאת פסח האיזון. למעשה, אפשר שהוא לא היה נחלתה כבר מיריית הפתיחה. והמלחמה להשיגה? דומה היא למלחמת דון חואן האמיץ בתחנות הרוח.

 

והסוס, הו- כן, הסוס השחור שתמיד שם כדי להציל ברגע הכי נכון- כאגדה אורבנית המהטלת בך כל פעם מחדש (כי אם כבר להיות קלישאתי עד עד הסוף). כל פעם היא מגיעה בסערה וכשם שהגיעה כך היא גם חולפת. ודווקא ממנה נאלץ להישמר.

 אבל השאלה לנצח תשאר.

 

מתי הוא יתאהב שוב, הסוס הנעלם.

 

מתי תתאהב שם מחדש.

 


נכתב על ידי , 27/3/2015 14:15   בקטגוריות אירועים, בחן את האוייב, בילויים אסורים בעיר החטאים, הפרד ומשול!, השנה שחלפה, התלבטויות, חופש, חיים אומנות, חלומות או לא להיות., לא אותו דבר, מחשבות, סיפור בהמשכים, סיפור קצר, סקס ואהבה, רגשות, שיר היום, תל אביב בונה, תל אביב הורסת, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-29/3/2015 09:10
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטיסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטיסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)