לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ME. ALONE. AGAINST THE WORLD.


אני לא באמת צריכה אתכם. יש לי את עצמי. לא, לא באמת. לא באמת צריכה..

Avatarכינוי:  וניל מקופלת

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

אוף.


עשיתי מעצמי צחוק.

אוף אוף אוף.

טוב נו יעבור..

אני מקווה.

יום אחד.

איכשהו.

 

 

 

 

אני לא יכולה לאהוב אותו. אסור לי. אסור לי.

נכתב על ידי וניל מקופלת , 5/6/2008 22:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



yesterday


Yesterday, all my troubles seemed so far away 
Now it looks as though they're here to stay 
Oh, I believe in yesterday 

Suddenly, I'm not half the man I used to be 
There's a shadow hanging over me 
Oh, yesterday came suddenly 

Why she had to go I don't know, she wouldn't say 
I said something wrong,
 now I long for yesterday 

Yesterday, love was such an easy game to play 
Now I need a place to hide away 
Oh, I believe in yesterday 

Why she had to go I don't know, she wouldn't say 
I said something wrong, now I long for yesterday 

Yesterday, love was such an easy game to play 
Now I need a place to hide away 
Oh, I believe in yesterday, mm
[ביטלס]
*************************************** 
אני מקנאה בה.
פשט כולם אוהבים אותה.
יותר ממני.
ואני מקנאה.
ואני מודה בזה.
כי כל מה שיש לי-
עובר אליה.
וזה לא פייר.
ולא נשאר לי כלום..
חם לי.
ואני לא מרגישה טוב.
ואין לי כוח.
ונמאס.
כל כך נמאס.
הכל כל כך מבלבל..
יום טוב, יום רע.
בא לי לצאת מפה.
בא לי לבכות למישהו.
אבל הכל דפוק.
הכל דפוק.
מה הוא באמת רוצה ממני? 
ולמה יש אנשים כמוהו?
ולמה הוא עושה לי את זה?
ולמה היא מתנהגת ככה?
ולמה אני
כל כך טיפשה..
ממשיכה לפגוע.
ממשיכה להיפגע.
סתם עוד יום של רחמים עצמיים..
אני לא כותבת פה בשביל עצמי.
חודש טוב.
נכתב על ידי וניל מקופלת , 2/6/2008 18:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,387
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לוניל מקופלת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על וניל מקופלת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)