לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שטרודל תפוחים


. . . . .

כינוי:  דג בלוי

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2004

נולדה לי תינוקת


 

לאחר תשעה חודשים שבהם הבטן שלי ושל אשתי תפחו, אנחנו מוכנים.

הלכנו לבית החולים ושם יחסית מהר, בניתוח קיסרי, נולדה ביתי.

קוראים לה קסם.

לדעתי היא ניראת כמו חמוס שעבר טרואמה אבל לא נורא.

כרגע אני ואשתי עדיין לא קנינו לה כלוב אז היא חיה במגירה העליונה אבל שמנו לה קצת אבנים וג'ולות כדי שהיא תוכל לשחק עם משהו (שלא יהיה לה משעמם).

 

הויכוח הגדול היה לגבי השם.

אני רציתי לקרוא לה בתזונה.

אשתי רצתה שיקראו לה "בעסה" (היא רצתה בן).

התפשרנו על קסם.

אם יש לכם טיפים לגבי דרכי טיפול בתינוקת אני אשמח אם תשאירו לי תגובות.

אתם יודעים מה תינוקות אוהבים לאכול?

יש לנו כלב בבית והוא אוכל אוכל של כלבים, האם זה מתאים גם לתינוקות מבחינת הערך התזונתי?

 

ועוד משהו, בזמן האחרון היא כל הזמן בוכה ומעירה אותנו בלילה אז אנחנו נותנים לה לראות סרטי פעולה ואז היא שותקת.

התינוקת שלי תהיה אלימה כשהיא תתבגר?

 

נכתב על ידי דג בלוי , 23/5/2004 21:21  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



55,713
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדג בלוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דג בלוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)