לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אתמול


כינוי:  jasmine

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

בדידות


אחך אני אתאר את ההרגשה

זה לא שאין לי חברים

דווקא יש הרבה

אבל אין לי למי להגיד שאני מפחדת

ממי לבקש חיבוק

סתם ככה

בלי להסתבך עם הסברים

אני רק רוצה מישהו שילטף לי את הראש ושיבטיח שהכל יהיה בסדר

רק להרגיש שמישהו מבין אותי

ושבין כל האנשים האלה שמקיפים אותי

אולי רק הפעם

אני לא ארגיש לבד

נכתב על ידי jasmine , 24/11/2007 17:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתיחה


אני לא כל-כך טובה בכל ההקדמות האלה לבלוג,

אני לא יודעת אפעם איפה להתחיל,

ומהר מאוד אני מתייאשת ובכלל מפסיקה לכתוב.

אני כבר לא זוכרת כמה פעמים התחלתי לכתוב בלוג וויתרתי.

אז הפעם פשוט אני אנסה לכתוב ישר מה שיש לי בראש.

בלי הקדמות מיותרות, בלי קשר בין מה שהיה למה שיהיה.

רק כדי שיהיה לי למי לספר את כל הדברים האלה.

בחסות האנונימיות.

בכל שעה שיתחשק לי.

אולי זה יעזור.

אתם מוזמנים לקרוא ולהגיב

נכתב על ידי jasmine , 23/11/2007 21:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לפעמים חלומות מתגשמים?


בלילה חלמתי שיש לי חבר.

וזה היה כל-כך מוחשי.

אני אפילו זוכרת את השמחה העורבת בהתפלאות על זה ש"סופסוף יש לי חבר".

והכל היה מושלם.

והייתי מאוהבת.

וזה היה אמיתי.

אני זוכרת את כל הפרטים הקטנים:

איפה הכרנו,

מתי התנשקנו בפעם הראשונה,

את מגע השפתיים,

ומה קרה אחר-כך...

והתעוררתי בתרגשות

ואז הגיעה האכזבה

זה היה רק חלום

אבל כל-כך אמיתי

נכתב על ידי jasmine , 23/11/2007 21:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjasmine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jasmine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)