לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BEST BLOG


שלום לכולם, אני נתי בן 20 כבר, כן כן...אז קצת על עצמי; אני משרת בחיל אוויר בתור מנוען משהו בסט :) .. אני מתעסק גם בכתיבת שירים.. כאן בתמונה אני עם חבר הכי טוב מזה 10 שנים, אביאור... הבלוג שלי כשמו הוא, הטוב ביותר, תהנו!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

3 שנים עברו...


אהלן אנשים ? מה קורה ??

אז ככה: עבר אולי איזה מילניום מאז שעדכנתי כאן פעם אחרונה- פשוט, קצת שכחתי מהבלוג הזה חחח

בכול מקרה... היום אני ועוד רבים מחבורת המנוענים הנצחית שהתחילה את דרכה בצבא בטכני בתאריך 4.12.05 שזה בדיוק לפני 3 שנים היום; מציין את היום ההיסטורי באמירה קצרה: סוף סוף זה נגמר אך רק עבור חלקינו כי אני מתכוון להמשיך ככול הנראה ולהישאר בצבא.. לאלו מכם שלא אני רק רוצה לומר שהיה זה תענוג אמיתי לעבור איתכם שלל חוויות לאורך תקופה באמת לא מבוטלת של 3 שנים ושיהיה לכם המון המון הצלחה בהמשך החיים שלכם באזרחות ושתדעו רק שמחה ואושר בכול מקום וזמן!

26 ל-מ-נ-י-י-א-ק!!! :)

 

 

נכתב על ידי CONDO , 4/12/2008 19:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  CONDO

בן: 37

ICQ: 340524721 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCONDO אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CONDO ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)