לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים של ענבל, ולפעמים החוסר חיים שלה


יהיה רשום כאן כביכול הכל על החיים שלי, אבל בעצם לא יהיה רשום פה כמעט כלום עלי. כי אני לא מתעדת כאן חיים שלמים, ואי אפשר להבין חיים של מישהו רק מתוך דף. אתם מוזמנים לקרוא את דפי החיים שלי, ואני מקווה שאני מוזמנת לחיות אותם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

בית


עברו שנתיים מהפעם האחרונה שכתבתי. בכל זאת עולים זיכרונות מלראות את מה שיש כאן. הרבה השתנה. חצי מהדברים כבר לא תקפים. בכל זאת, אותו אדם שמדובר עליו לגבי פורים הוא היום בדיוק חבר שלי שנה וחצי. אני, זה היה אמיתי וזה היה אחרת וזה עדיין. כיום אני בשנת שירות בשומר הצעיר. הייתי אמורה עדיין להיות בבאר שבע אבל פגיעה בעצם ברגל לא מאפשרת לי ללכת מספיק כמו שהייתי רוצה, כמו מה שנדרש ממני. אני בבית כבר 4 חודשים, מנסה להחלים לעט לאן. ה"בחור" מתגייס ב-1 במרץ, אני רק מקווה שאמצא את הדרך להפסיק להיות בבית מה-2 מרץ ולא להיות פה לבד, מתוסכלת כשהוא רחוק ואני בלי מסגרת שתעסיק לי את הראש. פה עובר גבול יכולת החוסר מסגרתיות שלי...
יש אהבה אחרת ממה שרגילים, לא כי אני אופטימית אלא כי הוכח לי שזה נכון.
נכתב על ידי , 16/2/2010 03:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 




2,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבייג'ה פלור (יונקת דבש בפורטוגזית) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בייג'ה פלור (יונקת דבש בפורטוגזית) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)