לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קקי אחד גדול


הכל פה חרא... באמת.... חוץ ממני כמובן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

בום


פתאום זה נוחת עליי, הכל ביחד. בבת אחת 
כמו הצילום וידאו הישן הזה שרואים בסרטים של הפצצה הגרעינית שהתפוצצה בהירושימה.
ממש ככה! רק בפנים.. בתוך הראש שלי? בתוך הלב שלי? בתת מודע שלי?
וואלה לא יודע איפה.. אבל אין לי שום ספק בזה, הפצצה התפוצצה
וכמו שלפצצה אמיתית יש השלכות, ככה גם לה.
מה נהרס? מה בסיכון? מה נדבק בקרינה ולעולם לא יחזור להיות מה שהיה?
אנלא יכול לדעת.. כי אנלא יודע איפה היא נחתה..
אני רק מרגיש את ההרס שהיא השאירה אחרי הפיצוץ שלה.
אבל זה בסדר, לא הכל נהרס
יש דברים ששרדו! יש תקווה..
עכשיו רק צריך לבנות הכל מחדש
לזרוק את כל מה שרקוב, את כל מה שמסריח, את כל מה שכבר לא אותו דבר..
ואולי פשוט יהיה יותר קל לעזוב את מקום הפיצוץ? לחפש מקום חדש?



אולי אני משוגע.. הלוואי והייתי! זה היה פותר כל-כך הרבה דברים
אבל לצערי אני לא.. אני רגיל.. רגיל מדי.. שגרתי מדי...
והכל זז מסביבי.. הכל זז כל-כך לאט! לאט לאט.. לאט לאט, לאט לאט..
מהר מדי..

אז הייתי במקום אחר הרבה זמן.. יותר מדי זמן.. הייתי לבד, הייתי ביחד
והכל היה תמיד אותו דבר
אותה שגרה
אותו יום שפשוט חוזר על עצמו כמו סיוט, קטן עליי!
אבל פתאום כשאתה חוזר אתה מגלה שהכל שונה, הכל נראה אחרת, הכל נשמע אחרת
שום דבר לא כמו שהיה, וזה עדיין לא נתפס, עדיין מוזר, למה אני כאן בכלל?
אולי שם יותר טוב? אולי שם זה אחרת? אולי עדיף פשוט ללכת?
זה הכי קל! הכי פשוט! ומה רע בלעשות את מה שקל?
פשוט לחתוך? פשוט להפסיק? פשוט ודי?


פעם הייתה מוזה, עכשיו היא מוזרה
וכשהיא הייתה באה, היה טוב, היה שמח, היה יפה
היום היא כבר לא פה, היא שם
ושם זה טוב, ופה לא רע בכלל 
"פעם היינו מדברים מעט היינו מדברים בשקט מדברים לאט", היינו מדברים
היום..
הירושימה.



סלמאת'.



נכתב על ידי רמי הכלי , 27/4/2010 22:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  רמי הכלי

בן: 33

ICQ: 255076749 



תמונה




19,582

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמי הכלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמי הכלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)