לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

under wicked sky


We share this paralyze.

כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

בתוך הקהל אני רואה אותה


בתוך הקהל אני רואה אותה. חיוך מבויש, והיא מסתירה ממני סוד. סוד שהעולם כולו כמהה לגלות.
היא משחקת בשיער, מניעה את גופה לפי צלילי המוזיקה ואני מהופנט ממה שיכולנו להיות
והיא בולטת בקהל ונבלעת בתוך עצמה, כאילו היא יודעת דברים שאנחנו לעולם לא נדע
הקהל מוחא כפיים והיא בשלה, גופה נע בהתאמה מושלמת לצלילים שנראים כאילו הותאמו במיוחד לה.
והמילים מדברות לליבה והיא שרה אותן כאילו הן שלה, והיא בוכה ומתרגשת
ואין בעולם אחד, ואולי יש רק אחד, שמסוגל להרגיעה
לאסוף אותה לזרועותיו, לעטוף אותה, ולהגן אליה.
והרי זה כל מה שאני רוצה. כל מה שרציתי
אותה, את הרגע הזה, את הרגע בו אני והיא הופכים לאחד, והכאב כל כך אמיתי שהוא נצרב בבשר.
והאושר כל כך אמיתי אין מנוס.
בתוך הקהל אני רואה אותה, ואילו היא, בשלה.
גופה נע בהתאמה מושלמת לצלילים שנראים כאילו הותאמו במיוחד לה.
והרי זה כל מה שרציתי.
אותה.

נכתב על ידי , 22/2/2009 01:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשטרודלית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שטרודלית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)