לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Backward Induction Paradox

"למי שחסר חום ואהבה, נסדר לו יחסי ציבור וגם צליבה".


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008


את הנעשה אין להשיב, אך האם את מה שטרם נעשה, האם אותו אפשר להשיב?
אני מניחה שזו הדרך שלי לומר שלום. כשאחזור לא אהיה אותה אחת. האם אלך? כנראה שכן.
כל אירוע בחיים עושה אותנו למי שאנחנו. האירועים בחיי עשו אותי למי שאני,
ועכשיו אני זקוקה לאירוע שיעשה אותי אחרת. מבולבלים? גם אנחנו.
זו הולכת להיות תקופה של בדידות, של לבד, של סבל ושל השפלה.

אין מנוס ואין מוצא, כך זה צריך להיות. זו ההחלטה שעלי לקבל, והיא בלתי נתנת להשבה.

נכתב על ידי , 14/9/2008 21:47  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה




10,853
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpanta rey. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על panta rey. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)