לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"זה לא אותו דבר,כמו שלמדו אותנו,כמו בספר שקראנו כשעוד היינו ילדים טובים.ועכשיו העצבים עולים לנו לראש וזה הזמן לדרוש את כל מה שנראה שלנו בחזרה"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

ואו.עברו כמעט שנתיים.


עברו כמעט שנתיים מאז שהבלוג הזה נפתח.וזה אומר..מאז הפעם האחרונה שכתבתי בלוג.

הבלוג הזה היה ונשאר ריק,רק כמה שורות,פעם אחת,מסתבר שב14 בפברואר.

אבל הבלוג שלפניו..איזה תקופה.

תחילת כיתה ט',וחופש גדול שבין ח' לט',

ועכשיו אני כבר בי"א.

אני אחת שאוהבת לכתוב,ולבלוג ההוא הכנסתי את הנפש שלי.

את הבלוג הזה,אני אפילו לא זכרתי.

רק שורה אחת.

איך יכול להיות?

רק שורה אחת..כשיש לי להגיד כל כך הרבה.

 

השתנתי בשנתיים האלה,

אף אחד לא יאמין עד כמה.

אבל יש דברים...שאף פעם לא משתנים.

ובעיקרון עכשיו טוב לי,

אני לא צריכה שום בלוג.

אבל לפחות עכשיו יש בו יותר משורה אחת........

נכתב על ידי AyeletPotter , 4/12/2008 15:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  AyeletPotter

בת: 32





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAyeletPotter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AyeletPotter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)