לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יצירות שכתבתי


שלום.. אני ילדה רגילה שקצת עצוב לה לפעמים וגם שמח לה בלב אז אני פשוט כותבת את מה שאני מרגישה. לא ידעתי שאני יודעת לכתוב ושאני יכולה להביע את הרגשות שלי בכתב, גילית זאת לא מזמן כשפשוט הייתי עצובה והתחלתי לכתוב וזה זרם לי. רציתי לשתף אתכם וזה נחמד מאוד

כינוי:  1_GIRL

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

איך נראית אמא שלי?!


 

אמא..מילה כל כך קשה.
אמא... האם אני אראה אותך פעם?
כשהלכת לעולם הבא, שמי יודע אם יש עולם הבא הייתי קטנה מאוד ואני מפחדת לומר אבל אני לא זוכרת איך את נראית? איך היית? האם היית מספרת לי סיפור לפני השינה? את הנשיקות שלך, החיבוקים שלך. וכמה שזה עצוב אין לי את האומץ לשאול לא את אבא ולא את סבתא, אם רק היית יכולה לבוא אליי אפילו לדקה רק בשביל שאני אראה אותך ולתת לך חיבוק ענק ולומר לך שאני אוהבת אותך ושאת חסרה לי המון המון. הייתי רוצה שיהיה לי זיכרון אמיתי ממך והלוואי והיית מופיעה לי בחלומות, ואני מפחדת שעם הזמן אני ישכח איך את אבל אין סיכוי שאני ישכח אותך. הייתי רוצה זיכרון אחד ממך אני רק מקווה שניפגש מתישהוא ואז אני אהיה מאושרת איתך. ועם הזמן שעובר זה נהיה יותר כואב ולא פחות כמו שחושבים. אמא את תמיד תהיי במחשבותיי!

נכתב על ידי 1_GIRL , 17/11/2007 22:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





266
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל1_GIRL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 1_GIRL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)