לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הטובים - Peaches and cream


רומנטי מחפש אהבה ולו רק ללילה אחד.

Avatarכינוי: 

בן: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

כן, אני תפוס...


לא, לא רק בכתפיים...
לפני כמעט שלושה חודשים, התחלתי לצאת עם מישהי שאני מכיר כבר משהו כמו 4 שנים, היא בכלל לא הייתה על הכוונת שלי,  במשך רב הזמן, היא כן הטעם שלי אבל עדיין היו לי לא מעט בחורות לצאת איתן בזמן האחרון. ... וככה יצא ששלושה ימים אחרי שנפרדתי מהאקסית שלי אני יוצא עם הבחורה המקסימה הזו שאני איתה עכשיו.
בדייט הראשון כבר הצעתי לה נישואין  ואחרי שבוע כבר עברנו לגור יחד והכל ממש יופי טופי...
נכתב על ידי , 12/2/2009 12:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-22/6/2009 17:27
 





8,184
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרומנטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רומנטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)