לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"את מכירה את השיר הזה 'אם אדם תופס אדם קרב בשדה השיפון'?" -"זה 'אם אדם פוגש אדם קרב בשדה השיפון',זה שיר מאת רוברט ברנס" אמרה פיבי-"אני יודע". היא צדקה. "אני חשבתי שזה 'אם אדם תופס אדם'".

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 348976586 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

הילדה המפונקת מלמטה זו כבר לא אני!


לבקשתו של עתודאי, שגרם לי לתהות האם לחזור לכתוב כאן אני כותבת את הפוסט הזה.

עברה התקופה ההיא של הבנים..

זהו עכשיו יש לי רק אחד בחיי, והוא המשמעותי.

אני כבר לא יודעת מה לספר בגלל שמלא זמן לא הייתי כאן...

 

נראה לי שהבלוג עשה לי רע אחרי הפרידה מאורן וזה הכל, כל פעם שכתבתי כאן נזכרתי ובכיתי

בכיתי כ"כ הרבה שכבר כמעט נמחקו לי העיניים מהדמעות

אבל נו די זה עבר - בת 16 הייתי ושטויות עשיתי =)

בדרך גם התבגרתי (נראה לי)

 

בברכת ל"ג בעומר שמח, ואני מקווה שלא נכנסתם לים..

אלה.

נכתב על ידי , 17/5/2008 18:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,639
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~Golden Pixie~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~Golden Pixie~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)