לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גמלים הם היחידים שנראים טוב עם דבשת


זה לא סיפור בהמשכים פה....

כינוי:  משועממת

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

תשובות לשאלון השבועי


- כמה אנשים שהכרתן כבר מתו?
3 אנשים סה"כ.
הראשון היה סבא שלי ועם 2 האחרים לא ממש הייתי בקשר..

- מה נראה לכן שקורה כשמתים?
כלום.
מפסיקים להתקיים ו...זהו..

- באיזה גיל אתן משערות שתמותו?
בסביבות גיל 80.מקווה שלא יותר מידי מאוחר.

- ממה הייתן רוצות למות?
הייתי רוצה להגיד שמזקנה,אבל אף אחד לא מת מזה.מתים מהמחלות שנלוות לזקנה..אז העיקר שזה יהיה כמה שיותר מהיר ונטול כאבים.

- ממה הכי לא הייתן רוצות למות?
יש מספיק דברים שלא הייתי רוצה למות מהם.עקב אירועי הימים האחרונים,אני יכולה להגיד שלא הייתי רוצה להשרף למוות.זה פשוט מוות נוראי.

- אתן מפחדות מהמוות?
בוודאי,יש מישהו שלא?

- יש אנשים שהייתן רוצות שימותו?, למה?
יש אנשים שעשו מעשים איומים ובהחלט מגיע להם למות,לפי דעתי.

- מה דעתכן על המתות חסד?
לכל אחד צריכה להיות הזכות למות בכבוד.
מי שסובל גם ככה ואין יותר מידי סיכויים שמצבו ישתפר,צריך לקבל את האפשרות לבחור בדרך הקצרה יותר.

נכתב על ידי משועממת , 3/12/2010 13:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,096
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשועממת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משועממת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)