לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

השקרים הקטנים שלי.


כינוי:  חזקה מהרוח.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

ראש בריא במיטה חולה.


הוא חמוד ומצחיק ואני נמשכת אליו, אבל הוא תלמיד שלי לפחות עד לסופ"ש הבא.

אנחנו בני אותו גיל, והוא לא יודע. הוא רוצה, ואני רוצה, אבל עדיין יש את המכשול בדמות בת הזוג שלו.

הוא אמר לי בלי סוף שהוא רוצה שזה יגמר, הוא רצה עוד לפני שהופעתי בחייו, לפני שהפכתי לתמריץ לגיטימי.

אין הבטחות, כדי שלא יהיו אכזבות. אין דד-ליין, כדי שלא יהיה לחץ. יש בעיקר הרגשה שמצד אחד זה יכול להיות כל מה שחלמנו עליו, ומצד שני זה עלול להיגמר לפני שזה בכלל התחיל.

החלטנו שלא מדברים, נתק מוחלט, לפחות לשבוע הקרוב.

אחרי זה נראה, נראה מה יהיה.

 

הלוואי שיהיה לזה הפי אנדינג - לכאן או לכאן.

 

 

נכתב על ידי חזקה מהרוח. , 23/11/2013 21:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ויקי ב-29/12/2013 18:09
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחזקה מהרוח. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חזקה מהרוח. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)