לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


a wink and a smile and the land is ours

כינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009


PLEASE PLEASE ME

 

למה למה למה זה לא יכול להיות נורמאלי וזהו ?

 

הקיפוד הזה דוקר, מתגונן. לא נותן. חסום.

אני מקווה שזה לא יימשך כך.

זה ההפך המוחלט ממני, ולא אחזיק כך הרבה.

 

"אתה צריך מישהי שתהפוך אותך חזרה"

אני מוכנה להיות המישהי הזו, אני אשתדל

אשתדל שתבטח בי ותבין שאני האחרונה שתפגע בך.

נכתב על ידי , 26/11/2009 19:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני רק מאחלת לך, שעוד מישהי תאהב אותך כך.

וכמובן, שאותה כן תאהב חזרה.

 

 

 Who knows how long I've loved you"
You know I love you still
?Will I wait a lonely lifetime
If you want me to-I will

Love you forever and forever
Love you with all my heart
Love you whenever we're together
"Love you when we´re apart

 

אני אוהבת אותך גלצ' שלי, אוהבת אותך כל יום יותר, וכל יום פחות.

גם אם אמצא אחר, אתה תמיד תהיה גלצ' הניצחי.

 

אתה היחיד שגורם לי לכתוב פה, רק אתה גורם לי לתחושות כאלה שרק פה ניתן להביען

כי אף אחד לא יבין באמת, ולא ישמע באמת.

הלוואי שיום אחד תהיה שלי ואהיה שלך ואראה לך את הכתוב הזה ממש, ונצחק ונתחבק. ונתנשק.

 

שנתיים וחצי גל שלי, שנתיים וחצי שאני אוגרת, יש לי שנתיים וחצי של אהבה להעניק לך.

אני מתפוצצת.

נכתב על ידי , 11/11/2009 23:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,345

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGoldMari אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על GoldMari ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)