לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קפה וסיגריות

אני זאת ששתתה לך מהבקבוק,הקיאה על האסלה,והרסה את הספה

Avatarכינוי: 

בת: 19

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

קופולה.


 

אני מחכה כבר לרגע הזה שאשמיע קול של אנחה,

ואני אדע שאף אחד כבר לא יפגע בי,אף אחד.

 

קיפלתי את כל הבגדים יפה בתוך המזוודה השחורה שלי,

בתקווה שהם ישארו איתי לנצח שם.

שיבוא כבר החורף,

ואפול למרגלות האדמה מלאת השלג עם בקבוק של יין אדום ביד

 

אני אוהבת ושונאת יותר מידי,

אני מריחה את הסבל שנמוג אט לאט ממך,

בכל פעם שאני איתך אני מרגישה איך הדופק עולה

 

אבל תמיד ישאר טעם של כאב.

 

אתה אומר שאפשר להקיף אותי בשתי אצבעות,

אפילו היידים שלך לא מצליחות.

אבל אתה מחבק כל כך חזק,

ודמעת אפילו בפעם האחרונה,

עטפת אותי בגלימה שקופה שתגן עליי שם,

כמה שאני אוהבת אותך.

 

 

 

 

 

אני אחזור בקרוב,

אם בקרוב זה עוד שלושה שבועות.

נכתב על ידי , 22/7/2007 15:32  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגידופים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גידופים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)