לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג שמשתדל להיות יומיומי =] אם לא תכנסו, איך תראו?

Avatarכינוי:  Linora =]

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

אז שנה חדשה?


2009
עוד שנה

אז איך לסכם פה את 2008.. אממממממ
אני מניחה שפשוט אי אפשר לסכם שנה
בקושי יום אפשר לסכם כמו שצריך אז שנה?
עברה שנה טובה ונקווה לשנה טובה יותר
איבדתי קשרים, חיזקתי קשרים, החזרתי קשרים
אני מניחה שעל זה אני בנויה בעיקרון
על קשרים
אז אני מניחה שסה"כ היה בסדר
כן, הנה, הצלחתי להוציא את השנה למילה אחת- בסדר =]

אז מה יהיה לנו השנה?
הרבה!
השתנתי מלא, התחלתי לנצל את הזמן כמו שבאמת צריך ולא רק לדבר שצריך לעשות את זה
משתדלת להישאר בתנועה, משתדלת לעשות כמה שאפשר ולהפיק הכי
זה גם טוב לי ככה, מוציא אותי מכל המחשבות שאני מעדיפה לא להיכנס אליהם
אז אם כבר אנחנו מדברים עליהם אני פשוט אגיד שאני לומדת לאהוב אנשים מסויימים ולהעריך יותר ממה שאני כבר מעריכה
ואני גם יודעת שאני מעצבנת את חלקכם אז סליחה באמת אפעם לא רציתי לעצבן אפחד
וזהו
תתחילו להתרגל לרעיןו של לסבול אותי עוד שנה =]



רשימה של מה לעשות לשנה החדשה:
  • פרויקט באנגלית
  • לסיים שאלון צבאי כבר!
  • לעבור תיאוריה
  • להחליף את הוואנס &gt;&lt;
  • לקרוא ספר כלשהו שהוא לא כלול בלימודים שלנו
  • לסיים את הצעיף שלי ולהכין לעוד בנדם לפחות לעוד אחד.
  • לסדר מחברות בהכל! כי אין לי מחברת אחת חוץ ממת' שכתוב בה הכל
  • לוח מודעות לחדר- לתלות!
  • מראה לחדר?!@$E?#@#
  • להכין קלסר עם עיצובים שלי
  • ללמוד תפירה
  • לקרוא ספר באנגלית
  • לנשום =]
  • להתחיל לזוז עם השיעורי נהיגה
  • לא ששאני באמת מאמינה שזה יקרה אבל- להרזות
  • לעבור את הבגרות בפיזיקה ולא לפרוש בדרך..
  • לשחק סנוקר
  • ללמוד ג'גלינג
  • לטוס לחו"ל
  • לעשות פיקניק [כן בתקופת קיץ אבל אני פשוט מתה לעשות אחד]
  • לישון יותר מ7 שעות.
  • להתחיל להיכנס ללימודים חזק כי יאללה שנה אחרונה והגיע הזמן לקצת הצלחות!
נראלי שזהו לבנתיים
נכניס את הרשימה לצד
לאט לאט אני מקווה שהכל ירד לי ואני אעשה את הכל גם אם זה יהיה מאוד קשה
וגם יתווספו במהלך הדרך עוד כמה וכמה דברים חדשים לעשות
יאללה אנשים
אוהבת
לינור =]
נכתב על ידי Linora =] , 5/1/2009 00:29  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,923

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLinora =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Linora =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)