לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חמק החמקמק


זהו הבלוג הראשון שלי אז תתיחסו בכבוד!

כינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

אכזריות..?


 

כשאני רבה עם אנשים אני לא רבה איתם בדיבורים.

אני כותבת.

אני עושה מלחמות בראש שלי

אני לא יכולה להתפרץ על אנשים.

אני..

אני תמיד מתכננת את זה.

וזה תמיד יוצא עקום אחר כך

אני יודעת שאני הורסת את זה

אבל..

אני רק יודעת דבר אחד

כשיש אנשים שאתה אוהב

הם לעולם לא יחזירו לך את אותה אהבה

כי כמה שאתה יכול ורוצה לתת..אתה תמיד מקבל את זה בדרך ההפוכה

אני לא הבנתי למה זה ככה..

כי תמיד אמרו לי " כשאתה נותן מהלב אתה מקבל מהלב"

אבל לא זה לא ככה

אתה נותן מהלב ואתה מקבל סכין

אני לא מבינה..

ההורים שלי אמרו "כשתמצאי את האנשים שבאמת יאהבו אותך ואת תאהבי אותם אז כלום לא יפריע להם

גם אם זה מעשה בלתי נסלח כמו בגידה או רצח.  תמיד יאהבו אותך כמו שאת"

אז..למה כשחשבתי שמצאתי את האנשים האלה..

למה זה לא היה באמת?..

למה זה רק "חשבתי"?

כנראה שלמרות הכול אני אמורה להישאר לבד..

"לבד" זה אולי כן להיות מוקף באנשים שאתה אוהב אבל אתה לא מקבל בחזרה את אותה אהבה

אני יודעת שלא מפריעה לי לתת

אבל כשאתה נותן אתה קצת בכל זאת מצפה שגם יתנו לך משהו,

יש לי חברה

שאני אוהבת אותה יותר מכול אבל..

היא חושבת

שאני..

שאני מרכלת עלייה

שאני מספרת עלייה שקרים

שבגדתי בה או משהו

אבל לא..

אני..

אני תמיד נשארתי חברה שלה

תמיד. למרות שהיא התייחסה עליי כאילו

אני איזה בול עץ שיודע לנחם

וכש..כשסוף סוף אמרתי לה מה אני חושבת על היחס הזה

היא אמרה לי בשיא האכזריות שאפשר להגיד לבן אדם

"אני לא מאמינה שחשבתי שאת חברה שלי"

שם נשברתי

נשברתי ליותר חלקים ממה שכבר חשבתי שאני יכולה להישבר

כול השנה הזאת..

היא השנה הכי קשה שאי פעם היית לי בחיי..

ואף אחד מהאנשים שאהבתי לא עזר לי..

אז..מה שיצא בסוף שאני מוכנה למות בשבילם ..

אבל הם..לא מוכנים אפילו להושיט יד..,

 

 

 בית ספר דמוקרטי.

 

 

 

נכתב על ידי , 10/5/2008 23:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhitney Kon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Whitney Kon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)