לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

"החוכמה היא מחשבה שיש בה ספק, ומעשים שיש בהם ביטחון"


נשימות בכפות ידיים חשופות

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

שבע מאות שלושים ימים וילד


אני חושבת שזה היום הראשון בארבעת החודשים האחרונים שבו אני מרגישה משוחררת. משוחררת מהכבלים של עצמי. הסתבכתי בהם, נתקלתי בהם כשניסיתי ללכת, מעדתי ולעיתים קרובות נפלתי. ועוד על הפרצוף. אבל אני לא רוצה לדבר על מה שהיה, די, אין לי כח, אני כמו מטחנת מים. בלה בלה בלה ואין לי כח יותר, ואני מרגישה משוחררת וכמה זה נהדר לדעת שוב להשען ולסמוך (אבל הי, לאט לאט. אני שומרת לעצמי את הזכות ליפול על הפרצוף לפחות עוד פעם- פעמיים).

כשאני מוצאת את עצמי רוצה לחזור לפה ולכתוב אני יודעת שזה עוד סימן שאני במקום רגשי חלש, שלא טוב לי,שאני צריכה לצאת משם, ובחודשים האחרונים הרגשתי משיכה מגנטית חזרה לפה, וכמעט שרק קוצר הזמן והאנרגיות הנפשיות מנעו ממני לכתוב.

סיבה נוספת לרצות לכתוב פה היא כשאני רוצה להנציח אותנו, כי המקום הזה הוא רק שלנו, והוא נצחי, ומשמר את האהבה שלנו בצורה מושלמת ונוסטלגית ועדינה ומדמיעה כמו עכשיו.

אני חוזרת אחורנית למילים שנכתבו פה בחמש (!) השנים האחרונות, ואיזה קסם שזה אהובי, איזה קסם. שנינו. כשאני חוזרת למיטה בשלוש בלילה, אחרי שלחשתי שששש וליטפתי, וגיששתי אחרי מוצץ, אני מסניפה את הריח שלך, ומרפרפת עם כף הרגל שלי על שלך, מניחה את עצמי לצידך ונירדמת, הכל מרגיש נכון. אנחנו. ובכל יום אני מחכה לך שתחזור אלי הביתה. בכל יום מחדש כמו ימי רביעי ההם. כמו ימי רביעי.

יום נישואין שמח אהובי. בוא נפזז קצת, אני מזמינה אותך לרקוד היום.

נכתב על ידי , 8/9/2011 16:41  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיס לבנדר ב-9/9/2011 17:33
 





כינוי: 

בת: 47





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למפרש לבן - nostalgia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מפרש לבן - nostalgia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)