לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Mourning Beloveth


...אה! מורבידיות אף פעם לא הייתה כה אופנתית... drown yourself in solitude

כינוי: 

בת: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

נמאס לי מכם!


 

וואי, לאחרונה אנשים ממש מעצבנים אותי.

מרתיחים אותי.

 

לאחרונה כולם כלכך מתנשאים, וזה לא פה ושם, זה בכל מקום!

הם חשים עצמם איזה משהו מיוחד ועילאי ומתנהגים בהתאם - התנסחות גועלית, בטוחים בעצמם יותר מדי, מסרבים לקבל את דעת האחר וחושבים שלהם מגיע ה-כ-ל.

(ואז לפעמים זה גם מגיע לקללות.)

 

למשל בקומונה שאני מנהלת בתפוז.

יש איזה מישהי שכמעט כל תגובה שלה, במיוחד בנושאי צבא, היא מתנשאת. ומעירים לה על זה, אפילו אני כמנהלת. פתחתי שירשור מיוחד בשביל אותם אנשים שחושבים שהם יכולים לומר מה שבא להם בקומונה, ונתתי לה לינק לאותו שירשור.

אבל לא, היא בטוחה שאנחנו סתם מחפשות אותה, שהיא צודקת, שלא הייתה שום התנשאות ושסתם בחרנו להבין את זה ככה.

ארררג! תתעוררי לעזאזל!!! את כן מודעת למעשייך, פשוט לא מודה בהם!

 

והייתה עוד אחת, שחושבת שהיא יכולה לקלל בנות בקומונה ושאני אבליג על זה. אז זהו, שלא.

אז מחקתי את ההודעות שלה, וגם שלחתי לה מסר והסברתי את אשר עשיתי.

ואיך היא מגיבה? היא שולחת לי מסר כתגובה וכותבת לי במסנג'ר. מה היא כותבת? איומיים סטייל "מי את חושבת שאת?", "אל תעשי את זה יותר, מבינה??????" ודברים יותר בוטים, כמובן.

 

ואחד החלקים הכי מעצבנים בסיפור זה שאחת משתי המנהלות האחרות של הקומונה, חושבת שאני סתם מגזימה ובכלל לא מגבה אותי. היא מעדיפה לעשות צחוק מכל סיפור, העיקר שהאוויר תשאר קלילה. שחס וחלילה לא נתחיל לריב ולהתווכח על גבי הקומונה.

שזה גם גועל נפש, כמובן. זה גועל נפש איך שהיא לוקחת כל דבר כלכך בקלילות וכביכול לא אכפת לה איך בנות נפגעות. היא רק רוצה שכולם יצאו מרוצים. מעין פשרה שלא פותרת שום דבר, ורק מעצבנת אותי.

 

והיות ואין שיתוף פעולה ממשי בקומונה, וכמעט ואין לי תמיכה, למרות שבפועל כולן מסכימות איתי, ביקשת מהמנהלת השלישית, שהיא המנהלת הראשית, להוציא אותי מניהול. כי אם אין לי תמיכה ואני לא יכולה למחוק הודעות פוגעניות בלי לתת דין וחשבון, אז למה הן צריכות אותי? שיסתדרו לבד.

 

אה, וגם איזה CLUB ב- DeviantART לא רצה לקבל אותי לחיקו בגלל שאני לא רוצה לשים לינק אליו בבלוג שלי באתר. למה אני לא רוצה? כי אין לי בלוג, אני לא משתמשת בו, ואין שוב סיבה שרק בגלל אני אפתח אחד. אז הם לא קיבלו אותי, ועם יחס כזה, מי רוצה בכלל להצטרף?

עוד מקום שבו אנשים חושבים שהם איזה עילוי, ולכן צריכים לפתוח במיוחד בשבילם משהו.

 

 

אם זה היה מחזה יווני, זה היה נחשב חטא ההיבריס, וכולכם הייתם מתים.

(אבל לצערנו זה לא מחזה יווני....)

 

נכתב על ידי , 23/1/2008 14:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של An0nymB1tch ב-11/1/2009 11:36
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDeathlessOne אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DeathlessOne ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)