לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


להנות מהחיים זו דרך טובה לחיות אותם

Avatarכינוי:  M-L-D

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

התחלה חדשה


שלום לכם.

 

המשך השנתיים האחרונות הבלוג הזה התחיל להיות פחות ופחות מעודכן עקב עיסוקיי הרבים....

 

סתם.......לא אתחיל לחזור לבלוג היקר שלי עם מילים בשפה גבוה ומתנשאת כזה. איכס שונאת רמה של אקדמיה. מספיק אני צריכה לקרוא מאמרים ולסכם אותם..לא שאני עושה זאת הרבה במכללה (במכינה ) אבל עדיין מידי פעם בשיעורי אוריינות אקדמית אני צריכה לסבול את הרמה המעצבנת הזאת. מי בכלל החליט על כך??? חחח אני אוהבת צניעות, שפה נורמלית ולא מתנשאת ולא חופרת ועשירת מילים גבוהות שלא כולם מבינים או מכירים או מעוניינים לדעת.

 

בכל מקרה, באמת השנתיים האחרונות דיי הפסקתי לעדכן לגמרי את הבלוג המסכן שלי. גם כי, התבגרתי קצת וכבר לא מעניין אותי שאנשים יכנסו כמה שיותר לבלוג שלי ויקראו על החיים הפרטיים שלי, וגם נמאס לי לנסות בכוח לשכנע לפי הכותרות שאנשים יכנסו. נו באמת למי איכפת באמת? אז סבבה הבלוג לא יהיה מפורסם וכמו שאמרתי זה ממש לא מעניין אותי. אחרי הכל החיים שלי מאוד אישיים ולא כל העולם חייב לדעת מה קורה סביבי.

 

סליחה תיקון. נכון, זה בלוג ואם אני כבר מעדכנת פה וזה קורה פעם ביובלות, זה כמובן מובן לאליו שמישהו או כמה יקראו פה אם יתחשק ויהיה להם כוח להמשיך לקרוא את שאר המילים. אבל עדיין, לא מעניין אותי מצידי שלא יכנסו בכלל. אני מתחילה את החיים שלי, מתחילה להיות בוגרת (בערך למרות שאני לפעמים מתנהגת כמו ילדה מתבגרת בת 15-16 ולא בת 23- עוד שבוע ויום!!!).

 

אניווי...כמו שציינתי, עוד שבוע ויום אני בת 23 וזה אומר......אני חייבת דיאטה דחוווווווווווףףףף!!!

אני לא רוצה להיראות דבה בתמונות ולבכות אחר כך ולשרוף את התמונות בגלל המראה שלי. איכס אם הייתם יודעים כמה גדלתי במידים...אתם לא תאמינו. והכי מצחיק שלפני 4 שנים בכיתי שאני שמנה....היום אני אומרת לעצמי "איזה כוסית הייתי פעם, על מה בדיוק בכיתי???"

 

טוב, יש תקופות כאלה לא מובנות. מה לעשות? ואולי זה בגלל שהזנחתי את הבלוג והזנחתי את עצמי וככה מצאתי את עצמי פשוט בנאדם שהיום- מנשנש ומנשנש, ומנשנש, ומנשנש, ויושב, ויושב....עד שבוקר אחד עולה על המשקל שגם...תקופה ארוכה לא עלתה עליו ו...כמה מפתיע! אני דבה!!!

 

לא לא, תאמינו לי שאני באמת נהפכתי הרבה יותר...בואו נגיד את זה יפה...עגלגלה בכל כיוון, שהתוסיק החמוד שלי כבר לא חמוד ולא קטן, והבטן שלי מקפצת לה כל פסיעה קדימה ונשפכת לה יפה מאוד החוצה אפילו מהג'ינס הגיזרה הגבוהה שאגב לדעתי הגיע הזמן באמת לגיזרה הזאת כי זה הרבה יותר מחמיא לכל אישה וילדה שמנמנה...אבל עדיין לא אומר כלום. אני פשוט מרגישה כל טיפת שומן כשאני הולכת לי...

 

אז......החלטתי לחזור לשיטה הישנה שלי ולמצוא את המוטיבציה האבודה שלי. כן כן, זה תמיד ככה..."מחר דיאטה, אני באמת מפסיקה עם הלחם, אני מחר אתחיל עם הריצות, וממחר אני צמה..."

 

מה אתם אומרים? בואו נתערב כמה זמן אצליח בזה...נשבעת לכם שבאמת בא לי להצליח בזה כל כך, בא לי לחזור לשיטה הישנה ולהיראות פצצה מהלכת עם הבגד ים..ואני לא מתכוונת עם העודף השומנים, אלא החוסר השומנים, עם הבטן השטוחה והרגליים היפות שהיו לי בעבר.

 

השעה אצלי כרגע 21:03 דקות, ז"א שכבר 4 שעות לא הכסתי דבר לפה....ננסה להמשיך את זה עד מחר..יענו צום לא?? נכון אני יודעת שאם מרעיבים את עצמנו ומרזים מהר ואחר כך אוכלים כאילו אין מחר אז משמינים פי 2-3...אבל אני חייבת לנסות שוב. חייבת!!!!

 

הדבר היחיד שאני מרשה לעצמי זה קפה...ומים...בערך צום כי קפה זה עדיין עם קלוריות (חלב, סוכר...) אבל ממלא ומשאיר אותנו ערנים.....זהו אנשים, נקווה שהעידכון הבא שלי לא יהיה בעוד 200 שנה....אלא מחר...ואם אני לא מעדכנת מחר סימן שלא עמדתי בצום....

מקווה שזה לא יקרה חחח...

 

לילה טוב אנשים כן הצליחו לקרוא עד הסוף ולמי שלא...

 

שלכם,

M-L-D :)

נכתב על ידי M-L-D , 22/5/2011 20:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,129
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לM-L-D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על M-L-D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)