לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sell My Heart For Stones


No longer will hostility guide us, no loger will hate divide us, no longer will vioelnce undermine us

כינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

מפגש ישרא פסח מחר וההופעה של ערפל ושל דיסוננט + מסקנה


קודם כל,

 

אחותי, חברה שלנו ואני הולכות מחר למפגש..אז בלה בלה בלה מי שמכיר שיגיד שלום :)

גם מי שלא מכיר אותי יכול לומר שלום חח

 

ולדברים הבאים - ההופעה של ערפל (Arafel)

אז ב- 4.4 (כן, עבר זמן) הייתה ההופעה של ערפל. הלכנו אני, אחותי ונטע ודיי איחרנו, אז הגענו אחרי הפתיחת שערים, אבל לא נורא. עמדנו שורה ראשונה בצד ימין, ממש בין הגיטריסט לבסיסט. הייתה הופעה מדהימה, רק חבל שהם לא ניגנו עוד כמה שירים שממש רציתי שהם ינגנו.

אחרי ההופעה גם פגשנו את נחי ושקד [הבסיסט והמתופף של דיסוננט], כל אחד בנפרד ודיברנו וזה...

פרט חשוב, בסוף ההופעה היינו בחוץ ואז ערפל יצאו עם הציוד והכל לכיוון המכונית ואז הבסיסט שלהם עבר לידנו, חייך וקרץ לי ולרביד (אחותי) DDDD: איזה חמוד DDDD:

 

אה, ואני לא מעלה לפה תמונות כי אין לי כוח..

 

ההופעה של דיסוננט (Dissonant)

ההופעה הייתי ב-7.4, ובהתחלה לא תיכננו ללכת אבל עקב חרטות באותו יום החלטנו ללכת, למרות התקציב הדל שברשותנו, ובעיקר בגלל שהיינו 3 ימים לפני בערפל :)

הם התחילו מאוחר יחסית למה שהיה כתוב ולמה שציפינו..מה שגרם לזה שהספקנו לראות רק ת'להקות חימום, ובקושי ת'להקת חימום האחרונה והיינו צריכות ללכת עוד לפני שראינו את דיסוננט! זה לגמרי עיצבן אותי, אבל לא היה הרבה מה לעשות, אז פשוט נהנינו מהזמן שכן היה לנו.

 

עקב עצבנות במהלך ההופעה לא יצא לי לצלם תמונות חח..

 


 

אגב, אחרי שדיברתי עם כמה חברות שלא שומעות מטאל, ומסתובבות ב"קהילות אחרות" נוכחתי לדעת שדווקא, להפך ממה שכולם חושבים, קהילת האנשים ששומעים מטאל [או המטאליסטים, בשבילכם] יותר פתוחים לאנשים חדשים, יותר מקבלים ויותר חברותיים.

רק רציתי לשתף, לאבאמת חשוב :)

 

משכית.

נכתב על ידי , 20/4/2008 18:08  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,929
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-NEVERMORE- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -NEVERMORE- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)