לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג שלי. (ונקודה)


הבלוג האנונימי שלי. כדי באמת להגיד את מה שאני חושבת. מקווה שתהנו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

פוסט אחרון בהחלט!


אני

סוגרת

את הבלוג

ותודה לכל מי שגרם לי לעשות את זה

שלכם.. בפעם האחרונה

רק אחת.(ונקודה)

נכתב על ידי רק אחת.(ונקודה) , 1/10/2006 03:19  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  רק אחת.(ונקודה)

בת: 33

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אחת.(ונקודה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אחת.(ונקודה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)