לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

†•°.•Killing Loneliness •°.•†


...Buried Alive By Love...

Avatarכינוי:  ‡•°.•PoiSon giRL•°.•‡

בת: 34

ICQ: 286603128 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

אין כותרת


אז ככה הבלוג הזה  כנראה כבר סגור כי נמחק לי כל העיצוב וכל מה שהיה יכול להימחק

נתגבר לא נורא

וואי כמה דברים השתנו מאז שרשמתי פה פעם אחרונה

כן אני מצאתי עבודה עבדתי כל הקיץ ועכשיו אני גם עובדת  אבל מפסיקה כי לימודים זה יותר חשוב

סוף סוף יש לי 18  חחח ^_^ (שזה עצוב כי אני מרגישה זקנה)

השביתה נגמרה וחזרנו ללמוד עכשיו המורים  עושים לנו חים קשים אבל מי עם לא חברים שתמיד עוזרים

בקיצר אני מתה על כל האנשים שאני הכרתי השנה  ...היה כיף

אממ זהו כמו תמיד כמה תמונות ואני אכנס לפה מדי פעם

* קניתי POISON

 

 
                        

נכתב על ידי ‡•°.•PoiSon giRL•°.•‡ , 17/12/2007 23:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,957
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל‡•°.•PoiSon giRL•°.•‡ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ‡•°.•PoiSon giRL•°.•‡ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)