לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  LimiMimi

בת: 34

ICQ: 150824854 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

מה אני מאחלת לעצמי?


שנה של התחלות חדשות.
נכון, אז התחילו כבר התחלות חדשות. התגייסתי, סיימתי קורס, התחלתי פה בבסיס.
אבל זה לא אומר כלום. זו רק ההתחלה של ההתחלה. זה רק הצעד הראשון לעולם שלם שלא כבשתי
יהיו לי התחלות חדשות,
יהיה לי מישהו רציני, יהיו לי התעסקויות חדשות בצבא, תפקידים להגשים.

הצלחה.
ולא סתם הצלחה, אלא הצלחה שכולם יבחינו בה
שינוי שכולם ירגישו.
והכי חשוב שאני אשים לב אליו ואתמכר אליו
כי אני מאמינה שאני מסוגלת לשפר את מה שיש לי
שזה לא הכי טוב שאני מסוגלת אליו, או בכלל רוצה.

ופשוט שנה טובה.
לא כזאת שתעבור, תחלוף. כזאת שאני אלמד מכל שניה ממנה, שאני אנצור כל רגע
שאני אדע כמה השתניתי וכמה השגתי
לא כזו שאני אחכה לזו שאחריה כדי לשנות כמה דברים מהאמצע.


אני באמת מאמינה שהכל אפשרי.
נכתב על ידי LimiMimi , 29/9/2008 15:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



62,042

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLimiMimi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LimiMimi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)