לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי דנה =]


הפעם- המחסומים יורדים, הלב נפתח וכולם על הזין שלי! סתם עוד בלונדינית טיפשה שמחפשת מקום אחר בעולם =]

Avatarכינוי:  DanaStopedBlond

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

אלפי דובוני גומי צבעוניים מקפצים לי מול העיניים


למטה
נכתב על ידי DanaStopedBlond , 29/12/2008 23:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלפי דובוני גומי צבעוניים מקפצים לי מול העיניים


"בכל היבשות הייתי, לכל סוגי הזריחות הקצתי, בכל האוקיינוסים טבלתי. הלכתי לישון לבדי וקמתי עם עצמי ואכלתי מול ראי ורקדתי בגפי וצחקתי לעצמי. לבד. אני ועצמי...

טיפסתי

שייטתי

טסתי

צללתי

צנחתי

גלשתי

מצצתי

פתחתי

טחנתי

לאור יום ולאור ירח, על שפת האוקיינוס ובאמצע המדבר, על אקסטזי, חשיש, גראס, אלכוהול, חגיגת וכולם ביחד.

בחורשות, ביערות, במטוסים, בבריכות, באוטובוסים, במערות, בנקיקים, באוהלים.

על הרצפה, על השולחן, מאחורי שיחים ולפני אנשים, בסמטאות, באסמים, בדירי חזירים, בחדרי הלבשה ובלול התרנגולות של הקיבוץ.

בפנים, בחוץ, בפה, בתחת, באוזן, על הבטן, על הגב, על הפנים.

עם צעקות, עם נאקות, עם שתיקות, עם קללות, עם כאפות.

 

מה לא עשיתי.. מה לא.. הכל, והיה לי מהכל.

 

רק לא אהבה אמיתית

 

 

וואו כלכך טוב לי שזה פשוט ניהיה כבר רע...

איזה תקופה טובה.. בא לי לבכות רק מהפחד שהיא תיגמר... באמת

אני כלכך אוהבת אותו. זה כלכך חזק. כלכך מעט זמן בשביל משהו כזה חזק.. וואי זה באמת מפחיד....

 

אז מה?... באים לפה הרבה?

נכתב על ידי DanaStopedBlond , 29/12/2008 22:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,193
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDanaStopedBlond אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DanaStopedBlond ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)