לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להיות או לא להיות...


להיות או לא להיות... זה החיים שלי....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

וואו כמה זמן לא כתבתי...


אני לא מאמינה שכל כך הרבה זמן לא כתבתי...

אני מניחה שפשוט לא היה לי איך להגיד את מה שבדיוק עברתי..

הכל היה כל כך מבלבל...

אז עברתי מלא בחודשיים האחרונים..

היה לי טוב ממש וגם ממש רע

התקבלתי להיות משקית ת"ש שזה מצוין אך הגיוס הוא רק באפריל....

העבודה בתאטרון כבר הולכת יותר טוב אבל הכסף לא משהו...

היה לי חבר חודש בדיוק אבל גם הוא אכזב בסופו של דבר...

הייתי אמורה לטוס לתורכיה ואז לסיני במקום אבל בסופו של דבר זה הגיע לשלושה ימים ביממלח שהיו לי פשוט  מוצלחים בטרוף ומהנים בצורה שלא חשבתי שיהיה ככה בחיים! ענברי אני פשוט אוהבת אותך!!!!!

כל החברות שלי חוץ מ2 בערך התחילו שירות לאומי או מכינות ואני די בודדה כאן (ועכדיו במיוחד שנפרדתי מתומר)

הכרתי אנשים חדשים, הזויים! גם יותר וגם פחות..

יש בי מצד אחד הרבה יאוש ומצד שני אני מחכה לעתיד זוהר וטוב

החיים שלי הרגע זה פשוט אי ודאות.

הייתי רוצה להיות בטוחה!

 לדעת את עצמי!

להרגיש שלווה!

לנוח ולא לחשוב יותר מדי על הכל.

 

נכתב על ידי , 27/8/2007 13:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




924
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfairy of the wood אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fairy of the wood ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)