לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


המדריך הפנימי שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

פגיעה


ואחרי זה אני עוד מתלוננת שאני לא מקבלת אהבה חזרה..

למה ציפיתי?

 

 

טוב מה שבטוח הכאב שלי מתכהה עם הזמן. אני כבר יכולה לחיות עם זה..

אבל אני עוד תקועה במקום.. לא זזה ולא רוצה לזוז. רק אתה.

נכתב על ידי .Lost. , 12/4/2008 14:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף


אולי תתחרט? >:

 

לא יכולה אפילו לדמיין מה יהיה כשאקלוט סופית שזה נגמר..

נכתב על ידי .Lost. , 6/4/2008 17:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עכשיו גם פה אי אפשר לכתוב..


אני אצטרך לפתוח בלוג חדש?
נכתב על ידי .Lost. , 5/4/2008 22:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  .Lost.

בת: 33




385

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Lost. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Lost. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)