לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הריונה ואני - סיפור מסע

הריונה ואני זה יומן הריון שהוא בעצם סיפור מסע אליו יוצא הבעל במקביל להריון של אשתו. מסע לתוך הלא ידוע והלא ברור. חששות, דאגות, זכרונות וחוויות. בעצם כל מה שעבר על המספר בתקופה המיוחדת המוצגת מזווית ראיה לא שגרתית.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

שלום לכולם


שלום לכולם. מצטער שנטשתי. סוף כל סוף יצא הספר שלקח לי את השנה האחרונה. אבל נראה לי שאני חוזר לכתוב כאן. בינתיים קחו טעימה קטנה מהספר החדש שנקרא "אפי"
 

...המכונית עצרה בקצה הצוק. מאחור העיר המוכרת, רחוקה ולא מורגשת. שומרת על העבר שנותר אי שם. מלפנים חשכה תובענית ולא מתפשרת, עולה מתוך תהום של ריק...

"כמה קרוב יכול להיות סוף העולם. מרחק נסיעה קצר בלבד' חשב אפי לעצמו וחייך..."
נכתב על ידי , 9/9/2006 16:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: זכר




1,292
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , יצירתיות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגלעד40 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גלעד40 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)