לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

מגרדת שכבות


אני מנסה לגרד את שכבות האבק שהצטבר משך השנים ולשלוף את עצמי חזרה החוצה לאור. בודקת את אינסוף הפינות שבחיי ומנקה אותן אחת אחרי השניה בסדר מופתי, בזהירות, בעדינות, לאט לאט, כמו פורמת פלונטר בלתי אפשרי עשוי מאלפי חוטים דקים. עושה סדר בחיים.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

עברו 6 שנים מאז כתבתי לאחרונה


עברו 6 שנים. הייתי אנונימית והיה לי מה להסתיר. היום אין לי מה אבל העבר מחייב.

היום שמתי חותמת על זה שאני חרא חברה. פשוט חברות וחברים זה לא בשבילי.

אולי מחר אמשיך לכתוב

אני חייבת ללכת לישון

אפילו לא זוכרת איך משתמשים בבלוג, פלא שזכרתי איך נכנסים לפה. 6 שנים וזכרתי את הסיסמא. אני חולה בראש.

נכתב על ידי מגרדת שכבות , 31/8/2012 00:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מגרדת שכבות

בת: 61

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למגרדת שכבות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מגרדת שכבות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)