לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  -BlAcK AnGeL-

בת: 31

ICQ: 272873306 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008


חג שמח אנשים:)
אצלי החג היה ממש כיף היתי אצל חבר שלי ב ראשון..:)

והיה ממש נחמד..

ביום שני אחריי הבצפר חשבתי שחבר שלי יפגוש אותי בראשון אבל לא הוא היה בבצפר אז ניתקעתי בפנימיה עד 4 אחריי זה הוא הגיע אליי לפנימיה לקח אותי והלכנו לתחנה הדלקתי סיגריה עישנתי חצי והמונית הגיעה אז זרקתי את הסיגריה

הנהג אמר לי שקשהוא יוריד אותנו בתחנה שאנחנו צריכים הוא יביא לי סיגריה.:)כי פיצוי..=]

קיצור הוא הוריד אותנו בתחנה הביא לי 2 סיגריות

והלכנו..

הלכנו לאנדרי שמתי אצלו את התיק והינו אצלו איזה שעה ככה..

אחריי זה חבר שלי לא ידע מה ללבוש לבש כל מיני חולצות לא אחר שום דבר.

אחריי זה לבש את החולצה שהיה באה והלכנו..

לא זוכרת מה עשינו אבל באיזה 8 הבנים הלכו הקנות את הכל..

-וודק'ה חווקאה וכל מה שצריך-

קיצור הם קנו הכל והלכנו ללושק'ה(ילד אחד שהינו אמורים לעשות אצלו את ה-НОВЫЙ ГОД

כולם הלכו עליו ואני ואנדריי הלכנו לאנדרי כדי שאני יחליף בגדים וגם אנדריי...

בסדר קיצור הינו אצלו שעתיים

עד שהוא הוא היתקלח וכל זה..ПОХ קיצור אז חבר שלו הגיע לקחנו את כל האלכוהול ונסענו ללושק'ה הביתה

אז טנק'ה ЖАННА דשה ואניה הגיעו כך שהלא היתי ילדה יחידה ואז הכל התחיל..:P

היתי גם מוסיפה תמונות של מה שהיה אבל בגלל שלושקה עדיין אל שלח שום דבר אז אין שום כלום--

אנדריי מזג לכולם שמפניה והדלקנו Бенгалcки огни

ובידיוק ב-12 צעקנו СНОВЫМ ГОДАМ

ואז כל השכנים באו וצעקו עליינו "דיי לצעוק אנחנו רוצים לישון"

ועוד כל מיני דברים../..

באיזה4 עד 5 וחצי אני וחבר שלי ניתקענו בחדר ושעה וחצי הוציאו אותנו משם

וכשהוציאו אותנו משמה הכלנו לטייל ופגשנו הרבה חברים והינו איתם קיצור היה ממש..

ובאיזה 9 בבוקר התחלנו לנקות את הבית של לושק'ה כי אנה הקיא..

וזהו ביום שלישי באיזה 6 וחצי ככה נסעתי לפנימיה ואז היה כבר משעמם

טוב יאללה  אנשים גיבו ותספרו לי איך היה אצלכם החג..:)

כי אני כבר סיפרתי לכם איך היה אצלי

 

נכתב על ידי -BlAcK AnGeL- , 9/1/2008 12:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,397
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-BlAcK AnGeL- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -BlAcK AnGeL- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)