לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

CrazY DesiGns



Avatarכינוי: 

בת: 32







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

שותפה חדשה . מריונטה .


שלום לכם יקיריי , יקירנו.

הנה אני, המריונטה כמו שאמרתי בבלוג האישי שלי בזמני הפנוי אני אוהבת לעצב.

מצטערת שהפוסט ריקני. שאר הפוסטים שלי יהיו מלאים בחומר ועזרה.

בנתיים , אתם יכולים להזמין .

[ צוות, חדשות טובות ! הפוטושופ שלי יסודר יותר מהר ממתוכנן ] .

יצפה לכם פוסט עזרים ע - נ - ק ומושקע ממני , בקרוב . . . [ מריחים את המסתורין ? ]

מַרְיוֹנֶטָה.

נכתב על ידי , 5/10/2007 17:02  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיוצ ב-7/11/2009 18:34
 



עיצוב להגר :]


 

שבת שלום לכם:]

הנה העיצוב, הגר מקווה שאהבת.

אמ.. עוד משהו,

לא עשיתי לך אותו צבעוני כי לא התאים לי כל כך אז עשיתי ירוק זית .

 

 

התאמת צבעים:

פוסטים:לבן

כותרת:a8b773

רשימות:7e9249

 

הכותרת:

 

 

רשימות:





 

מפרידים לרשימות [עשיתי 2 לבחירתך]

 





לפוסטים:

 


 

נא ללנקק .:]

מקוות שאהבת

 

שירלו&דוראל

 

שבת שלוםםםםםםםםםםם

נכתב על ידי , 3/10/2007 14:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hagar. ב-5/10/2007 23:24
 





29,695

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות Crazy Designes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות Crazy Designes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)