לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ohh....god.....


בלוג חמוד

כינוי:  $$SexyAngel$$

בת: 32

ICQ: 331552067 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

פיפיפיפיששששששש....


הלו לכולם!
מה קורה אנשים?

איך החופש?

אה...טוב...החופש שלי דפוק..אין מה לעשות...כול פעם רק עובדת...

מקווה שכבר יהיה מסופקת מהמשכורת...חיחיחי...

אהה..וגם יש לי חדשות טובות לכולם!!
אולי תהיי שביטה עוד שבוע!!!!

ואז יוצא שלא נילמד עוד שבוע..אהההה....נכון שזה מאגניב!!!

איך לא בא לי לחזור לשיגרה...רק עכשיו כש אני מתחילה לצאת קצת...אההה!!
זה תמיד ככה....

 

טוב אנשים תהנו!!!

 (460x690, 79Kb)

 

נכתב על ידי $$SexyAngel$$ , 24/8/2007 15:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה...........


פוסט רגיל לעידכון....

עוד שבועיים וניגמר החופש...ומה?

מה כבר היספקתי?
טוב נו הינה זה באה....בגרויות,מבחנים,עבודות.....

טוב אנשים תהנו משארית החופשה שנישארה לכם.....

 

סתם תמונות.........

 

 (525x700, 154Kb)

 

 (525x700, 68Kb)

 

 (525x700, 136Kb)

נכתב על ידי $$SexyAngel$$ , 10/8/2007 23:49  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,402
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל$$SexyAngel$$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על $$SexyAngel$$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)