לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא השקפת עולם, אני סתם בחורה דפוקה שמחפשת שלוות נפש

כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014


מאז המוות של סבא שלי לא נכנסתי לכאן.
מאז כבר בחור אחד הספיק להיכנס ולצאת מהחיים שלי.
ורק אחד.
מאז שירדתי במשקל אני עדיין לא מבינה רמזים מגברים. קצת מוזר להודות בזה אבל אני עדיין לא רגילה לזה.
וגם לא אתרגל אף פעם.
לא רואה את עצמי כבן אדם מושך. לא יודעת אולי זה מובנה ככה מהילדות שלי.
בילדות לא הייתי כזאת שמנה... והשאר היסטוריה.
בראשון האחרון הלכתי לים. אחרי חמש שנים שלא הלכתי לים עם בגד ים רגיל הורדתי את החולצה והיה לי קשה. ומוזר. 
אבל לא משנה מה אעשה אני עדיין אקבל ביקורת מהאישה שהביאה אותי לעולם.
גם אם אהיה אנורקסית אני עדיין אשמע שאני צריכה להוריד עוד 2-3 קילוגרם. 
ואני רק 62 קילו.
אחרי ירידה של 20 קילו.
נפגשתי עם קסם לפגישת הסבר. (ראו פוסטhttp://israblog.co.il/blogread.asp?blog=230960&year=2013&month=7) 
הוא הסביר שהוא פשוט שיקר לי בעניין הבחורה שהוא כביכול שכב איתה
"נקמה בך על זה שנפרדת ממני"
קיבל סטירה. אפילו יותר מאחת.
ובאמת שמגיע לו יותר. היה מגיע לו שאפרק אותו מכות.
טיפש
ואני בעצמי טיפשה. שהאמנתי לשטויות שלו.
וכנראה שאני קיבלתי את הכאפה הכי חזקה מכל אלו שהוא קיבל
נכתב על ידי , 8/5/2014 23:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,333
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGray Swan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Gray Swan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)