לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אפשר גם אחרת


סיפורים על האקס שלי, האקסית שלו, הילדות שלי, הילדים שלו... סיפורים על המשפחת המורכבת מאוד שלי ועל חיי, הכל כאן.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

ומה קורה בינתיים


לבת הבכורה שלי יש בעיות חברתיות רבות. למעשה, לאחר אבחונים כאלה ואחרים, נראה שהיא גדלה מאוד, התחזקה והתבגרה אבל הרמה המנטלית שלה והרגשית, עדיין מתחת לרמה של בני גילה (9). בשבוע האחרון היא החליטה שהיא לא מוכנה בשום פנים ואופן ללכת לביה"ס. בנוסף לכך, מאז תעלולי אביה, היא נהייתה חוצפנית, תוקפנית ואגרסיבית כשלמעשה כל שמחת החיים שהיתה לה תמיד, נעלמה, היא בוכה הרבה, מרביצה לי, לבן-זוגי ולאחותה הקטנה וטנראה שמשהו כבד יושב על כתפיה. אני, שהתחלתי לעבוד לפני כחודש וחצי, מנסה להכיל את כעסה ותסכוליה, מחבקת, מנשקת ומנסה לדובב, אך איך שאומר בעלי: "צריך סוכן שב"כ כדי שהיא תגיד משהו...".

אני יודעת שעובר עליה משהו קשה מאוד. צד אחד אני מבינה שגם לי יש חלק כאן כי התחלתי לעבוד (הכרח המציאות) ואני רואה אותה ונמצאת איתה הרבה פחות מבעבר (אך כשאני חוזרת הביתה בסביבות 17:30 היא מקבלת יחס מרוכז ואמיתי וזמן איכות רק לה ולאחותה הקטנה) ומצד שני.... אביה.!!!

למי שעוקב ולמי שלא (ואז אני ממליצה מאוד לקרוא אחורה כדי להבין מה עבר עליה בשנים האחרונות) ביום ו' היתה ישיבת גישור ושוב ניסיתי להגיע להסכם עם אביה, ללכת בטוב ברוגע ובנעימות, למען הילדה המשותפת שלנו, אך במקום זה נפגשתי במי שבעבר היה בעלי והיום מאיים, משפיל, מזלזל, צועק ולא נותן לי להוציא מילה מהפה. גם המגשרת לא הצליחה להשתלט עליו ואף הצטרפה אליו ברגעים מסוימים, כאשר לא הסכמתי לדרישותיו.

הוא העז וגם אמר ש"זכיתי בו בתור גרוש והוא אבא נהדר וגרוש נפלא", הוא רק שכח שהבת שלי, לחששותיי, אולי עברה הטרדה מינית (והיא גם אמרה לי שהוא ישן איתה במיטה. אני מזכירה לכם, היא בת 9. אני לא חושבת שהוא "מטריד אותה מינית", אך האווירה.... והיא כבר גדלה ומפתחת גוף נשי ואניבטוחה שהתחילה לענג את עצמה...), יש לה רגשות חרדה ופחדי נטישה עזים ביותר (כי בגיל שנתיים התגרשנו ואבא שלה עזב את הבית, כי בכל פעם שהכעיסה אותו היה מחזיר אותה, במסגרת הסדרי הראייה, באמצע הזמן הפרטי שלהם, אליי הביתה - מה שנטע בה את התחושה של "אני ילדה לא טובה ובגלל זה אבא שלי לא רוצה אותי" ובשנתיים האחרונות, מאז שעברה את האינקומפרסיס - חרדת אסלה - החליט אבא שלה שהוא אינו מעוניין לראותה יותר...), ועכשיו, כאשר הוא מנסה לכפות עליי את רצונותיו, הוא משתמש בבתו, מסית אותה נגדי, לא מטפל בה כשהיא אצלו, לא נותן לה זמן איכות (אלא שולח אותה לחברותיה), ובקיצור, לדבריו "אבא נפלא וגרוש נהדר".

כל הדברים מטופלים ומדווחים למי שצריך.

מנסה לשרוד ולשמור על הבת שלי מכל פגע.

אוהבת אותה.

 

נכתב על ידי mitaly , 27/10/2007 22:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עברה שנה


הרבה דברים השתנו.

גם אנחנו.

אנסה להמשיך ולכתוב בבלוג זה, למרות שאינני יודעת אם אוכל, בגלל שעות עבודה רבות ומעייפות.

אני רוצה לכתוב היום משהו, שישאר לי, שאוכל לזכור, שאוכל לעשות סדר במחשבותיי ובמה שקרה.

 

אני כותבת על מה שקורה ביני לבין האקס שלי:

 

"כאשר התחלנו לבדוק את נושא היציאה לחופשה מהקיבוץ, התייעצנו עם עורך-דין בשאלה האם המרחק בין הקיבוץ לגן יבנה עלול לשמש לאקס עילה למנוע את יציאתנו עם ילדתי הגדולה (היחידה מנישואין אלה). הובהר לנו כי המרחק אינו מהווה שיקול, אם כי יתכן שהוא יילקח בחשבון במסגרת קביעת המזונות (כאשר ישולמו ע"י האקס עצמו).

 

האקס פנה אלינו בשאלה אם נהיה מוכנים להתחלק עמו בנסיעות. תשובתנו היתה חיובית, אולם, כאשר התברר כי המזונות שנקבל מן הקיבוץ יהיו 1000 ש"ח בלבד, חזרנו בנו מהסכמתנו מאחר ולא יעלה על הדעת שאנו נוציא כל כך הרבה כסף על נסיעות לקיבוץ וממנו. האקס ניסה ללחוץ עלינו בנושא ואף ערב בכך את מזכיר הקיבוץ, אולם בעקבות שיחה של בעלי איתו (עם המזכיר), הוא הבין את עמדתנו והאקס קיבל הגדלה של התקציב לצורך מימון הנסיעות.

 

בשלב מסוים, על מנת להקטין הוצאות, האקס החל לקחת ולהחזיר את הילדה באמצעות הרכבת (הוא זכאי להחזר מלא של נסיעות ברכבת, אוטובוס ומונית) ואנו התבקשנו על ידו להביא ולהחזיר את היחלדה אל/מהרכבת באשדוד. אנו נעתרנו פעמים רבות לבקשותיו למרות שהדבר שיבש את סדרי חיינו וגזל ממעט הזמן של ה"ביחד" שלנו לא פעם, בשעות העומס מצאנו עצמנו מבלים 45 דקות-שעה על הכביש לטובת העניין.

 

בנוסף לכך, כאשר האקס היה מגיע מן הקיבוץ, אנו ארחנו אותו בביתנו, או אכל איתנו פעמים רבות, נח לפני הנסיעה חזרה ואף נטל לעצמו פירות בכמויות גדולות "בשביל הדרך חזרה". כמו כן, באנו לקראתו בחלוקת הזמנים וכאשר היה הדבר מתאפשר, הוא לקח את הילדה בימי חמישי אחרי הצהריים במקום ביום שישי ומחזיר אותה ביום ראשון במקום במוצאי שבת.

 

לקראת חופשת הקיץ האחרונה נקבעה חלוקת זמנים ובהתאם לה תכננו חופשה משותפת לנו ולבנות. בשלב מסוים פנה האקס וביקש להאריך את שהותה של הילדה אצלו בחודש אוגוסט על מנת שתוכל להשתתף באירועים שונים. בפעם הראשונה אנו סרבנו לבקשתו והסברנו שהדבר ישבש עד כדי ביטול של תכניות החופשה שלנו. האקס סרב לקבל את הסברנו והגדיל לעשות כאשר באחד מימי שישי, בהם הגיע על מנת לקחת את הילדה, ניצל את היעדרותו של בעלי מהבית והרים את קולו עלי, בנוכחות הילדה. לאחר שהבת היתה כבר אצלו, הוא המשיךלדרוש כי תישאר אצלו פרק זמן נוסף ובסופו של דבר "נזכר" בהסכם הגירושין, ובהתבסס על האמור בו, השאיר את הילדה בקיבוץ שבוע נוסף ובכך גרם לביטול תכניות החופשה שלנו (שתואמו גם עם החופשה של בעלי ועם עם אמי).

 

כמובן שלאור התעלמות בוטה זו מרצונותינו, סרבנו לביקשותיו של האקס להגיע לתחנת הרכבת באשדוד והופתענו מעצם העובדה שהוא מוסיף לבקש זאת כאילו כלום לא קרה ועלינו להמשיך לשחק לפי כללי המשחק שלו. במקביל, יזמתי תהליך של גישור, אשר יביא לחתימת הסכם גירושין חדש שיבטא נכונה את השינוי שחל במצב מאז אוגוסט 2006, בדגש על משמורת והסדרי ראייה.

 

הקש ששבר את גב הגמל מבחינתנו, היה סרובו של האקס להחזיר את הילדה לגן יבנה בחופשת סוכות במועד שנקבע לכך (יום שני, ה-1 באוקטובר), זאת בטענה שיש פעילות בקיבוץ למרות שהוסבר לו שיום שלישי הוא היום היחיד בו אוכל ללכת עם הילדה , לבלות איתה ולקנות לה את הביגוד הדרוש לה לחוג הבלט שיתקיים ביום ראשון הקרוב. האקס הודיע לי כי מאחר ואני מסרבת להגיע לתחנת הרכבת, הוא לא יחזיר את הילדה ביום שני, אלא רק למחרת. בדיקת הזמנים של הודעותיו מוכיחה כי הוא לא התכוון מלכתחילה להחזירה ומדובר בפרובוקציה.

 

עד כאן מה שנכתב אתמול בלילה, בשעה מאוחרת, כאשר לא הצלחתי להרדם.

 

נכון לעכשיו, יום שלישי, שעה: 16:54 הילדה עדיין לא הגיעה הביתה.

יש לי תחושה שהיא גם לא תגיע.

נכתב על ידי mitaly , 2/10/2007 15:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  mitaly

בת: 55




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmitaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mitaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)