לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לרדת לשורש


תמיד היה נראה לי שמהדברים המוזרים והמיוחדים שאני רואה וחווה בחיים היה אפשר לכתוב ספר או לעשות סידרת טלויזיה יומיומית... נראה לי שבלוג יכול להיות תחליף חמוד ביותר לבעלת חלומות שכמוני. תוכלו בע"ה גם למצוא שירים שכתבתי ושנוחים לשימוש בהזדמנויות שונות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2011


 

בס"ד

 

פסולת מחשבות

פסולת, הלוואי ויכולתי לזרוק

השוואות, השוואות השוואות

אני תמיד פחות.

ואיך עוקרים אותן מהמוח?

איך משליכים אותם?

מותשת..

 

אני צריכה ממך עזרה, השם.

יהיה בסדר.

נכתב על ידי aodeya_shoresh , 17/12/2011 22:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  aodeya_shoresh

גיל: 40

ICQ: 202908210 




2,238

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaodeya_shoresh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aodeya_shoresh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)