לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:: נושי עיצובים ::


אתם מזמינים אנחנו מעצבות :]

כינוי:  [=+Nushi+=]

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

הו שיט, כנסו.


בצער רב ויגון קודר אני סוגרת את המפעל.

את הבלוג אני משאירה פתוח, ואפילו אכנס ואגיב לכל מי שבא לו להגיב,

אבל לא אוכל לעצב.

אני תקועה עם המחשב של אח שלי כי שלא עוד פעם נדפק,

אז אין לי בנתיים (עד שייתקנו אותו) מחשב= אין פיינטשופ.

וגם לנוי (השניה) נגמר הפיינטשופ שלה,

אז אנחנו די בבעיה :\ .
מקווה שבקרוב הטכנאי הזה יגיע סוףסוף ואוכל להמשיך לעדכן

אוהבת

נוי

נכתב על ידי [=+Nushi+=] , 3/11/2007 11:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של החסויים הקולים מארץ לעולם לא (H) ב-27/5/2008 19:25
 





3,706
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[=+Nushi+=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [=+Nushi+=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)