לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"מה שקשה עושים,מה שבלתי אפשרי לוקח קצת זמן.."



כינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

חלומות.


על הכל.

על כולם.

בעצם,

על כל מה שהיה וכ"כ נעלם.

 

כמו שתמר אומרת.

פשוט אישקט.

הכל מתרוצץ בראש.


כבר חנוכה.

כן.. זה עם המשבר.

והוא כאן.

אני פשוט לא כ"כ מתמודדת איתו.

אני אשאר.

כמו שאני תמיד עושה.

לא אקום ואלך למשהו שיהיה לי טוב יותר.

יש לי כ"כ הרבה לומר.

אבל כולכם שומעים אם זה כתוב פה.

וקצת נמאס לי.

אז אני הולכת.

לא אכתוב פה יותר.

אמצא מקום חדש.

ששם באמת יהיה לי קצת שקט.

חג שמח.

שבת שלום.

 

נכתב על ידי , 15/12/2006 12:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של didi ב-22/12/2006 14:09
 



הפקה.


אממ.. קצת קשה להתבטא..

דבר ראשון,היה באמת מדהים.

אבל עם כמה שלא רציתי לעשות אתזה,כ"כ עצוב לי שזה נגמר.

פתאום הבנתי כמה אני בעצם מתגעגעת לאולפנית.

לכולם. לבנות, למגמה.

פשוט לאולפנית. לאווירה.

מרגיש כ"כ שייך.

כ"כ נכון.

כאילו בעצם אפעם לא הלכנו.

וכ"כ רוצים להישאר..

אבל אי אפשר.

 

אני חושבת שמילים באמת מקטינות את ההרגשה.

 

אביטלי,הדס,תמר.

תודה שאתן שם.

תודה שבאתן.

אוהבת אתכן כ"כ.

 

שבת שלום.

נכתב על ידי , 8/12/2006 01:52  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צופי! ב-28/4/2007 23:20
 





1,711
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצופי! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צופי! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)