לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הי! יהודים לא נודדים!!!


שלום אני מוזר ויש לי בלוג... אין לי שום כוונה באמת לספר לכם על היום המשעמם שלי רק אמלא אתכם בצחוקים (או שמא אמלא אתכם בתפוח אדמה - אתם יודעים ילדים קטנים ונערים הולכים טוב עם תפוח אדמה (בייחוד ילדים נ-ו-צ-ר-י-ם)...)lol


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

משעמם לי....


בס"ד                                                                                      באמסע                                                                         בסד השני

 

טוב. משעמם לי כרגע. אי-לכך אנחנו נשחק באסוציאציות. למה? כי זה מצחיק אותי נורא לקרוא אותן אח"כ...

 

מתחילים!

 

והמילה הראשונה שלנו להיום היא.... מציל!

 

מציל

מצילתיים

מצילה

פמלה אנדרסון

פומלה עם אנדר וור

ורלד אוף ורקרפת (חיחיחי עברתתי את זה...)

ברל כצנלסון

שירה כצנלבורגן

שרה פון שוורצה

שרה שוורץ איזלר

ארנולד שוורצה ניגר

דבש ניגר כמי נהר

פרפברים

פרפרים

בכל מיני צבעים פרחו אלי ביום אביב נעים, הביאו לי במתנה

אורגזמה...

אורנג'דה

אורנג'

אורנג אוטנג

שוב ארנולד...

טוּפי

טֹופי

גורילה

גריל

גרילה

רגילה

חמאס

חשיש

קקשי

קקי

שוקולד

זה לא מצחיק אותי זה...

בית משפט

מית בישפט

שחר נאמן

חשר מאנן

קופי ענן

קשת בענן

עין בעין

משהו אחר בעין

...

קרקר

גשש

גשש בדואי

ש"ג

...

גמרתי...

זה לא משעשע כלל...

 

 

נכתב על ידי , 18/3/2008 17:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Beren ב-19/3/2008 07:40
 





Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Wandering Jew אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Wandering Jew ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)