לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאורוש


Sexy LeeCooper Model

Avatarכינוי:  LeeCooper Model

בת: 31

ICQ: 193757850 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

עצות דחןףףףף!


חח אני כיתה י"א ..

וכן הציוני בגרות שלי קקה. (זה רק שתי בגרויות. )

וזה מבאס , כי אני רוצה להצליח וזה מונע ממני . ):

איך אני אצליח בחיים אם אני 3 יחידות מתמטיקה ו4 יחידות אנגלית ??

זה דפוקק מאוד!

אין אין הלימודים מאוד קשים אבל אם לא מנסים לא מצליחים. {:

אבל אצלי זה לא ככה .. אני גם מנסה וגם ניכשלת !

אני משהו מיוחד >: ...

הנה התכוננתי וידעתי בע"פ הכל לקראת מבחן בהיסטוריה וקיבלתי בו 57 ..

זה מבאססססססססס

ואני מפחדת שאני לא אצליח לעבור את המבחנים גם השנה .

וזה מלחיץ !!!!!!

מה לא ?

למרות שאלעד הציע לי עזרה בערבית (שאני אקח אותה רק שמישהו ייעזור לי כבר ! )

כי בבוחן הקודם בערבית אמרו לי שאין בוחן בכלל .. אל תתכונני ... לא התכוננתי .. וניכשלתי .

ובקיצור .

חרא .

אהא

שבוע שעבר חברה שלי הסתבכה עם המורה שלי לתעבורה (זה בן. )

תימני קטן מטומטם עם שפם .

בכל מיקרה היא ביקשה את המחברת שלי . חשבתי להעתיק משהו .

הבאתי לה .

הראתה לו את המחברת בתור המחברת שלה

וסיבכה אותי בסיפור .

וגם את שירן כי התכתבתי איתה באמצע השיעור והוא ראה את השם שלה בהתכתבות ("שירן צאי מהבאסה")

והוא חשב שזה של שירן .. (אני יודעת מורה מטומטם).

ובכל אופן

יש לי שיחה עם המחנכת +שירן +יפעת .

ואני מפחדת פחד מוותתת !!!!!!! ):

אני לא רוצה שיירשמו לי משהו בתיק שלי .

אני רוצה אותו נקי ...........

*מורה מטומטם . *

בכל אופן ..

מה אני עושהההההההההההה???????????

עצות דחוףףףףף!!!

נכתב על ידי LeeCooper Model , 24/9/2008 18:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLeeCooper Model אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LeeCooper Model ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)