לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט אלינקע...



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 264680725 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

לסיכום!


קצת על אתמול!!! היה קטלני!!!!!
אתמול יצאנו עם המועדון היה משהו פנטסטי! דני אין עלייך! תודה לך על הכל!
קיבלתי פה ת'כבוד הכי הכי שיש..לא כמו כמה אנשים שבכלל לא בא לראות אותם אחרי היום הראשון שלי פה. אני לא יודעת מה אני הולכת עשות שם בלי עמוס והכל החברים שלי (לא שיש הרבה, כמו שחשבתי קודם).
אתמול לכבודי נסענו לת''א לאכול. חחחח עצמות הביא אותנו למקום תאילנדי מוזנח כזה אחרי כיכר רבין, והקטע שאף אחד לא רצה להיות שם. בסוף חיפשנו מסעדה נורמלית! מצאנו. מסעדה תורכית היה מזה טעים! פשייי יצאתי משם סוועה כמו שצריך. עשינו צחוקים אני כבר לא זוכרת ממה כל כך צחקתי כי היה מלא צחוקים פשוט לא הפסקנו כמאט לצחוק!! טוב אכלנו נירגענו ונסענו לסנוקר ללינקולן.
טוב זאת הייתה דרך ארוכה ביותר! היינו יכולים להגיע ללוד ובחזרה 5 פעמים!!!! והכל בגלל הגאיי האידיוט הזה! מניוק! התבלבל בדרכים ועשינו מזה סיבובים!
מסכן דני התעייף רק מלנסוע! חחח בן גאיי אני מתפלאה! אתה בחיים לא תוציא תחולצה מהמכנס הא??! חחחחחח....!
סוף כל סוף הגענו ללילקולן. ולא בא לי בטוב בכללל! למה לבשתי חצאית חחחח..כולם דפקו בי מבטים. אני הולכת העיניים שלהם אחרי חחחחחח זה היה מצחיק! ועוטד 4 גברים הולכים אחרי זה היה קטלני!
טוב נו בקטנה. שיחקנו קצת, עשינו צחוקים הצתלמנו למרות שהיה אסור לצלם אבל הספקנו לעשות כמה תמונות בסנוקר ואחריו.
בדרך הביתה כמאט ולא בכיתי. הדמעות עמדו לי כבר בגרון. זהו נישאר לי פה יומיים. כמאט בכיתי. יש כמה קטעים שאני לא אשכח בחיים! שוב אני פה עם כולם. רואה אותם חיים ולא בתמונות כמו שם. שומעת אותם צוחקים מדברים. הכל טוב אצלם. מה אצלי!? אני חוזרת לחור הזה בשם רוסיה. כמו שדני אומר לי "זה זמנית! את תחזרי לפה!" כמה שהוא צודק בזה!
דנייי אין עלייך! תודה לך על הכל!!

בסילבסטר של 2008 היה ממש כייף. נסעתי עם רומן לראשון לRELEX SPA פגשתי שם פול אנשים מיוהנה. שאני לא ממש בקשר איתם אבל סבבה איתם. מיטל חמודה חחחח לא לשתות יותר כככה! היה מצחיק תותחים.
שתיתי ת'בורגיני פשייי איזה קטלני זה! מביא מזה כאפה לפנים! אחד כזה ומספיק לך לכל הערב! מה ערב??! כל הלילה זה מספיק לך! קיבלתי מזה כאפה מהבורגיני הזה!
ניכנסנו לג'קוזי שמה והביא לנו עוד יותר בראש! ובסאונה נסתום אוקיי?! למה אין לי מושג איך יצאתי משם בלי לפול...למה הייתי דיי מסטולה. לקראת סוף הערב נירדמתי. הכל רקד לי חחחחחח...לא טוב לא טוב וווה זוכר מה אמרת?! "Вову надо слушать и валяться не будушь" כמה שזה היה במקום בסילבסטר הזה! אין היה כייף! חזרתי הביתה 6:16 (כעעע חחחח עוד היסתכלתי על השעון שלי!!) כשחזרתי זה היה מפחיד...דימה בעבודה טלי ולנה עוד ישנות. לנה חזרה ב4 ואני ב6.היה אמור להיות הפוך! בדוגרי לא משנה היה כייף זה טוב!
חזרתי הביתה שלמה?! זה מצויין! חחח...היה נחמד ביותר בחיים שלי לא חגגתי ככה.

ביום ראשון ב23.12.2007 היה לאניצ'קה יומהולדת. בדוגרי הייתי אמורה לנסוע אלייה. אבל היא לא סידרה לי מקום לישון, ולא היה לי גם איך לחזור. אז אם היה לי אצל מי להישאר או איך לחזור בכייף הייתי באה. כמו שהבנתי כייף לראות בן אדם בפעם הראשונה כשהוא בא אחרי הרבה זמן ולא לראות אותו יותר. בפעם הראשונה זה ווואו אחרי זה יאלה בקטנה באת אז באת.
את זה הבנתי לא מזמן. אפשר להגיד ב24.12.2007 כשהייתי ביוהנה וביקרתי כמה חברים. כשמפנים לך גב אתה מבין שסמכת עלייהם בעיניים עצומות אבל, אחרי זה אתה מבין את הטעות שלך ומבין שלא הייתי צריך לסמוך עליהם כמו שסמכת.
להגיד ת'אמת כמאט ואין לי פה חברים. יש הרבה אנשים שאני מכירה אבל אין הרבה חברים. מכירים וחברים זה דברים שונים. שלום שלום לדבר בסבבה זה לא חברים זה סתם מכירים בקטנה כזה. חברים-זה כשאתה סומך עלייהם בעיניים עצומות והם יודעים עלייך הכל. אתם כמו אחים. כמה שזה נדיר לדעתי.
החברים היחידים שלי פה זה אנשים שמכירים אותי מאז שבאתי לפה. אלה שהתאמנתי איתם. ועוד כמה שלא מתאמנים חברים גם כן.
אני לא יודעת מה אבל יש לי הרגשה שאני שולחת את כולם רחוק!!! חוץ מהכמה האלה. לא לוחקת ללב לא נעלבת לא כלום אבל פעם הבאה שמישהו יבוא לבקר אותכם, תתנו לו קצת יותר יחס ממה שנתתם לי (הכוונה לכל אלה מיוהנה) כי תראו ביום הראשון אלינה אלינה ואז מה קרה? שקט..כלוםםם רגוע. אז ככה שתחשבו איזו הרגשה הייתה לכם במקום הבן אדם הזה. אני לא מדברת על עצמי אבל אני יודעת שצריך לתת יחס לכל אחד שווה. אני באתי התייחסתי לכולם שווה. דיברתי עם כולם נשיקות חיבוקים, אבל מה ניסגר בסוף? שום דבר - ריק!
יש כמה אנשים שאני מתה לראות אותם! זה וווה,אנצ'יק,פוגצ'וב,ניקיטה,אנה,קטי,אלכס שמן, זהו בדוגרי! כל השאר ממש ממש לא מתחשק לי לראות.
ת'אמת אני קמתי בבוקר, התארגנתי, זהו כבר עמדתי בדלת רציתי לצאת להסעה. מעניין למה הא..כי לא ב=א לי ל=ר=א=ו=ת אף אחד משם חוץ מכמה...מבינים?!
אני פשוט לא רוצה אין לי חשק. ביום הראשון ממש קמתי לא אכלתי לא כלום רצתייי להסעה רציתי לראות כבר את כולם אבל מה...ראיתי. מה היה לי...שמחתי הייתי מאושרת כמו לא יודעת מה. עכשיו אני כבר לא רצה ליוהנה כמו שרצתי ביום הראשון. קלטו מה עבר לי בראש..תשימו ת'צמכם במקום שלי תראו איזה יופי זה.

תמונות מאתמול!!
מהמסעדה...
אני ועצמות בTike
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
אני ודניצ'קהבטיקה..
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
הבן גאיי ואני (סרגיי)
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
דג זהב עם התפריט נירא יותר מידי חכם!!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
איזה כבוד יש לי פשייי...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
אנשים רעבים...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
אחר כך הצטרפו=>מקס וחברה שלו...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
אחרי הארוחה..
Host unlimited photos at slide.com for FREE! Host unlimited photos at slide.com for FREE!
מה"לינקולן"
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
אחרי הסנוקר
Host unlimited photos at slide.com for FREE! Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE! אופסייי...! Host unlimited photos at slide.com for FREE!
נכתב על ידי , 3/1/2008 09:28  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,865

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לElinochka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Elinochka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)