לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

some say we never ment to grow up




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

more than ever


אני אוהבת אותך.

אני אוהבת אותך, אני אוהבת אותך, אני אוהבת אותך

אני אוהבת אותך.

 

ואתה אוהב אותי.

 

ותודה על זה.


 

אני לא יודעת מה הייתי עושה בלי המדהים הזה שלי. אני לא יודעת.   

אני איכשהו תמיד בורחת לאנשהו,נופלת לאיזה בור,

כלבה יום אחד ו...שונה-יום אחר. 

תמיד נוטרת טינה על תחושות הניכור האלה ועל הבועה שעוטפת אותי ולא עוזבת,

אבל הוא.. הוא פה.  הוא פה.

האיש שנתן את הלב שלו בידיי וביקש ממני לשמור עליו.

להחזיק לב זו אחריות,באמת. הרי זה לב.          אבל אני מוכנה,אני מוכנה

ואני רוצה

ואם זה לא היה כך , קרוב לוודאי שהייתי מתה.

 

כי זה האיש שכל מילה שאני אומרת לו מהווה כלכך הרבה משמעות - כאילו היא נאמרת בפעם הראשונה לאדם הראשון עלי אדמות שהרגיש בפעם הראשונה.  באמת הרגיש. 

הרגיש כלכך עד שנאבק להגיד את המילים הנכונות שיתארו את כל גודל ועוצמת הרגש והתחיל לייבב כי פשוט לא הצליח.

זה האיש שמסתכל עלי ורואה אותי.  

 

המילים מיותרות. הלכת לפני קצת פחות מ3 שעות וההרגשה חונקת.

אתה המשפחה שלי, אתה הבית שלי. מעולם לא התכוונתי למילים האלה כמו שאני מתכוונת עכשיו,

כמו שהוכחת לי שיש לי תקווה בעולם הזה והודיה אינסופית על כך שנוצרתי אני, על כך שעברתי כל מה שעברתי, על ההחלטות שקיבלתי

כי רק כך באת אלי.   

עוד יומיים תעבור לה שנה מאותו היום שנסעתי אליך ב8 בערב ופספסתי את האוטובוס האחרון.

 זוכר? הנהג מונית הנחמד שעקף מימין ונסע על 140 רק כדי שאגיע לתחנה בזמן :)

תעבור שנה מאז שראיתי אותך יושב עם המדים ומחכה לי, מאז שקפצתי עליך בפעם הראשונה אי פעם ומאז זה לא הפסיק..  זוכר? 

ולמרות שאתה לא כאן איתי יפה שלי.. למרות העצב שלא עזב אותי כמה שעות טובות כשגיליתי שאתה חוזר

למרות כל זאת, אני איתך.   ואתה.. אתה הכי איתי.  בכל מקום בי-הריח שלך טבוע בי עד סוף ימיי.

תודה על השנה הטובה בחיי. אני אוהבת אותך 3>

 

 


 

יום ראשון אהפוך לרכוש צה'ל.

אמא אמא אמא

 

 

 

וויש מי לאק וחכו לי עם אפרופו ושמנת,

הנסיעות חינם

נכתב על ידי , 11/12/2008 14:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 34

ICQ: 305537860 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvik :]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על vik :]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)