לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"שום פיתרון הוא לא בטוח, האופק קרוב, הפצע פתוח..."

Avatarכינוי:  השומר של הגן

בן: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

Cherry Waves


כנראה שאנחנו באמת לא מתאימים

ואני לא אוהב לפגוע בבנות כמוך, שבאמת אוהבות,

ולא מקבלות כלום חזרה.

את אומרת לי כמה שנפגעת וכמה כואב וכל הצער, וזה לא עושה לי כלום...

אני כזה אטום, או שפשוט אף פעם לא אהבתי אותך באמת?

 

ומה את מבינה

ילדה קטנה ומפונקת,

רוצה שאני אאכיל אותך עם כפית מזהב ושאעטוף אותך בצמר גפן מתוק

ושאני אבוא אליך וניסע לשם ולפה והכל עליי

חייל מסכן שחוזר פעם בשבועיים במקרה הטוב הביתה וכל פעם צריך להפיק אירוע בסדר גודל של החתונה של נעה תישבי

רק כדי לרצות את החברה המשוחררת שלו,

אז בסדר קוראים לי מיסטר לאב ואני רומנטיקן השקר, אבל מהביצה הגדולה כבר יצאתי...

"אולי אתה לא מתאים למערכת יחסים.."

איתך בטוח לא.

 

לכי תאכלי כוסאמדרעה

נכתב על ידי השומר של הגן , 23/9/2010 14:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להשומר של הגן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על השומר של הגן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)