לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

3>



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 253331117 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010


עבודה במוסיקה על דודו טסה

 

מגישה טל חג'ג'

 

 


 

 

אלבומים :

 

 

 

שירים שכתב דודו טסה

 2006                  

אבוא אלייך         

הייה לי חבר הייה לי אח

הלילה לא

ולך מה זה עושה

זוזי

חייל של אמא

איזה יום             

אמי אמי              

אני גיטרה           

אני רץ                   

 מרקו התאבד        

אני שר                     

באת עם השקט       

בדיוק בזמן            

יותר ברור

בסוף מתרגלים להכל

שכחתי לאהוב

רציתי לשיר

מעליות

משטרה

מגיע לי יותר

לולה

כתבה באינטרנט על דוד טסה על השיר לולה

דודו טסה משיק סינגל ופוזל לאירופה: "אני רוצה עוד!"

דודו טסה משיק סינגל טרי מאלבום חדש שבדרך. מנסה להתרגל לשמוע חומרים אינטימיים ברדיו ומשתדל לא להתרגש יותר מדי תוך שמירה על אופטימיות זהירה
מאת: קרן אייל מלמד

22.02.06

 

 

דודו טסה, האיש עם הגיטרה, הקרחת והכריזמה הרוקיסטית מלודית הכי מרעננת שנראתה כאן לאחרונה, משיק בימים אלו סינגל ראשון ("לולה"), מתוך אלבומו החמישי! שמתעתד לצאת בשנה הקרובה. עם הספק מרשים (הוציא אלבום ראשון בגיל 13), מיסתורין במידה הראוייה ('אני לא מספר מי זו לולה, היא יודעת...'), ומודעות עצמית שזורה בצניעות ('אני לא מתרגש יותר מדי כי כגודל הציפיות כך האכזבות'), חושף טסה הרגלים מגונים מתוך העבודה על האלבום ומספר על איבוד שליטה ועל הקושי לחלוק שיר אינטימי עם כל העולם.
דיוקן אמן שיוצר מהלב וחודר אל הלב...

 

מברוק על הסינגל החדש! הוא מרגש ונשמע כמו להיט בטוח.
"
כולם אומרים לי מברוק וזה נשמע לי מוזר. אני משתדל לא להתרגש יותר מדי כי כגודל הציפיות כך האכזבות. כולם מתקשרים ואומרים לי 'זה להיט בטוח', אבל זה סוג של תהליך, דברים לא קורים ביום הראשון ולי קשה עם תהליכים. קשה לשבת ולהסתכל מהצד, אתה מאבד שליטה כי זה כבר לא בידיים שלך".

איך מרגיש חוסר השליטה הזה?
"
זה מרגיש איום ונורא, אבל זה משהו שעליו אני צריך לעבוד עם עצמי".

בוא נדבר קצת על הסינגל החדש "לולה". מי זו בעצם?
"
אני לא מספר עליה כמעט כלום. לולה זו בחורה ומי שצריכה לדעת שהשיר עליה יודעת".

היא נשמעת בחורה לא פשוטה...
"
דווקא די פשוטה, אולי אני הוא זה שלא פשוט. אנחנו שני קצוות של תרבויות".

איך היה תהליך העבודה על האלבום?
"
חצי שנה אחרי התקליט האחרון חזרתי לכתוב והתחלתי בשיר "לולה". יש לי מין דרך עבודה שלא כולם חושבים שהיא נכונה, אבל אין לי דרך אחרת. ברגע שכתבתי את השיר אני חייב להקליט אותו, כדי שכמה שיותר מהר תהיה לי התמונה השלמה שלו, אחרת אני לא רגוע ולא יכול לעבור לשיר אחר".

ומה בעצם החיסרון בזה?
"
אני לא חושב שאנשים עובדים ככה. זה קשור לאישיות שלי ואחרים חושבים שאולי אני צריך לקחת יותר זמן, לעבוד על תקליט שלוש שנים ולהקליט במרוכז את השירים, אבל מבחינתי, כל שיר מקבל את מלוא ההתייחסות וכך גם כל שיר הולך למקום אחר".

איך זה לפגוש את השיר שלך אחרי זמן ארוך מההקלטה עד לרדיו או להופעה?
"
במקרה של לולה, לשמוע אותו פתאום ברדיו יוצר תחושה של פגיעה. אני מרגיש פתאום חשוף. השיר מאבד קצת מהמשמעות שהיתה לו מבחינתי כשכולם פתאום שומעים אותו ומדברים עליו. משהו שהיה מאוד בתוך קונכייה נחטף פתאום ומרגיש לי קר לפתע, אבל אני מאמין שכשאני אעלה על הבמה אני אתחבר אליו שוב".

 

נכתב על ידי , 9/1/2010 22:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+Talosh+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +Talosh+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)