לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל דברשהו, בכל רגעשהו, בכל מקומשהו-בלי שום סיבה...


"מידע אינו ידע, ידע אינו תבונה, תבונה אינה אמת, אמת אינה יופי, יופי אינו אהבה, אהבה אינה מוסיקה, מוסיקה היא הכי טובה".


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010


 

 

I carry your heart with me...

 

 

I carry your heart with me ,i carry it in my heart

 I am never without it

Anywhere i go you go, my dear; and whatever is done

By only me is your doing, my darling

I fear...

 

No fate (for you are my fate, my sweet) i want

No world ,for beautifulyou are my world, my true

And it's you are whatever a moon has always meant

And whatever a sun will always sing is you.

 

Hear is the deepest secret nobody knows

Here is the root of root and the bud of the bud

And the sky of the sky of a tree called life; which grows

Higher than the soul can hope of mind can hide

And this is the wonder that's keeping the stars apart

 

I carry yuor heart... i carry it in my heart

 

 

 


1894-1962

 

 

 

נכתב על ידי , 23/10/2010 01:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

ICQ: 284491190 

תמונה




1,208

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לblacksky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על blacksky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)