לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

...



Avatarכינוי:  !some1

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

מתנה


מתוך נסיעה נפלה היא לסלעים

ואין שם בכלל אנשים

היא קמה וצועקת

אני לא מצליחה, אני לא עומדת

ואיך זה קרה?

ולמה דווקא לה?

והאורות האדומים בדרך

היא מגלה עוד פצע בברך

הכל הופך שחור

גם העיר שמאחור

ואז בנסיעה פתאום היא מבינה

שקיבלה ליום הולדת מתנה

ורק הים באמת ובתמים ידע

מה קרה לאותה הילדה

 

נכתב על ידי !some1 , 25/9/2009 13:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ליד המתקן הצבעוני


לפעמים כשאני עובדת, אני עוצרת שניה ליד המקום הזה שמסמל תמימות וישר מעלה לאוזניי קול ציחקוק של ילדים קטנים, אני נזכרת איך שכבתי למטה, בתוך המנהרה הילדותית הרחבה שעשויה מעץ צבעוני ואת שכבת מעל המנהרה, וכיאלו שלא הפריד בנינו כל חלל המנהרה הרגשתי שאת ממש על גופי, התסכלת עליי במבט יוצא דופן וחייכת ובכל הזמן הזה שני ילדים קטנים שחושבים שהם מבינים בכל עלו גם הם על המתקן והרסו את כל הרגע. אני זוכרת שביקשת סליחה בשמם, שהתפרשה יותר כצער על נחכותם. אולי בכל זאת זה היה הדדי?

נכתב על ידי !some1 , 2/9/2009 02:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הייטקיסט מתחיל ב-5/9/2009 14:29
 





660
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!some1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !some1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)